F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

fish88 schreef:[..]

Ach zo wint schumacher toch vaak en zo zal hij ook voor een deel in de geschiedenis boeken gaan. 1994 met damon Hill. En die wanhoop poging in 1997. Ben benieuwd eigenlijk wat er met FA gaat gebeuren in de laatste race. Want Ross Brawn zegt dan wel dat ze een zo eerlijk mogelijk gevecht willen maar met dat team weet je het nooit.
We kennen de negatieve rotgrappen van de Duitser, voor die van mij veel zwaarder gestraft had moeten worden en de WK94 had mogen inleveren. Echter vergeet niet dat die Olé Spanjool er ook wat van kan. Denk maar is aan die achtelijke breaktest bij Coulthard op de Nürenburgring enkele jaren terug. Scheelde een haartje of we hadden er een dooie bij gehad en dan lacht die kleine ##*#* er ook nog om :thump_down:

Voor mij zijn ze geen van beide faire rijders. Geef mij maar Kimi :worshippy: :worshippy:
Dimage

Bericht door Dimage »

Ik vond het een mooie race.
En ik kan er verder geen mooie verhalen van maken, het is en blijft een mechanische sport en waar het de vorige keer pech voor Alonso was, was het nu pech voor Schumi.
Verdiende winst ook voor Alonso want voorlopig moet je maar wel zorgen dat je op het vinkentouw (de 2e plek) zit om de overwinning binnen te halen.
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

Nu moet ik de meesten nog ééns gaan teleur stellen, ik ben ferrari fan en wie rijd is mij worst wel dat de titel er moet zijn hoe of wat maakt me niet uit dat is nu éénmaal auto sport zoals de vroegerre jaren en zoals montoya meermaals heeft bewezen en ook schumacher , villeneuve, alonso, senna, prost, mansel, verstappen enz... :mrgreen:

en ja een renault met alonso aanschaffen en in de fik steken kan ook helpen voor volgende race je weet maar nooit als het in het echt kan gebeuren bij alonso :mrgreen:

en de schumi cd's zullen wel nog gedraaid worden :wink:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:thump_down: :thump_down: en dat noemt zich formule1 fan ik denk echt dat jij beter een andere sport moet gaan kiezen hoor :thump_down: :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

Waarom een ander sport, zou nog niet ééns er aan willen denken.
ik kan wel een rode bril op hebben maar dan zijn er ook mensen met een blauw gele bril of een nog altijd senna bril dan, vergeet senna en prost duel in japan niet dat was van senna ook smerig dit koste hem ook de titel en een hoop last van de FIA.

Alonso is en blijft voor mij een piloot van 0 al wint die nu nog meer titels dan schumacher waar ik aan twijfel.
Alonso heeft vorig jaar niet terecht gewonnen.
Mclaren en raikkonen waren de terechte winnaars geweest.
Dit jaar was het wat spannend maar ik ben dat gezever van die spanjaard kost gehoord en gezien, altijd maar klagen en niets als zever wat hij uit kraamt, breekt zijn team af wel wat is dat dan een kampioen.

Schumacher heeft bewezen dat hij een echte kampioen is direct na zijn uitval ging hij ieder persoon van zijn team tijdens de race nog bedanken terwijl hij wel een reden had om kwaad te zijn dat is nu het grote verschil met alonso.

Wat ze over mij zeggen intreseert me niet,
ik ben wel door de zogezgde rode bril bij ferrari in italie in het fabriek geweest dat kunnen er niet veel zeggen 8)
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D sorry de f.i.a bezorgde senna een hoop last omdat ene ballester liever prost zag winnen dan senna was ook een fransman trouwens die geachte heer jean-marie ,ik heb dat van senna ook niet goed gepraat zeker niet en zal dat ook niet doen .als jij vind dat alle middellen toegestaan zijn wel dan is dat natuurlijk je recht ,maar het is ook mijn recht om dit als zeer negatief te vinden .een auto sport fan onwaardig in mijn ogen en verder zal ik er niet meer over zeggen :shhh:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Schumacher heeft bewezen dat hij een echte kampioen is direct na zijn uitval ging hij ieder persoon van zijn team tijdens de race nog bedanken terwijl hij wel een reden had om kwaad te zijn dat is nu het grote verschil met alonso.
ZOu die dan toch naar Hakkinen geluisterd hebben :lol: Dikke plaat dan, als het na 6 jaar pas doordringt :mrgreen:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

En zo kunnen we bezig blijven , coulthard die in 2000 niet al te mooie dingen laat zien in de gp van frankrijk met zijn middenvinger en zijn bewegingen dus dan zijn dees suporters ook niet veel beter volgens je reactie.

Montoya met zijn actie's

iemand die mee met anderen petitie heeft gedaan om de f1 in belgie terug te krijgen door de gangster praktijken in de politiek en i.v.m tabac verbod zijn dan ook niet auto sport gezind. zij dan maar stil want ik was ook bij deze mensen die is rond gegaan :hand:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Maar dit zijn geen kampioenen, dus........ ;)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

jonnoT schreef:
We kennen de negatieve rotgrappen van de Duitser, voor die van mij veel zwaarder gestraft had moeten worden en de WK94 had mogen inleveren. Echter vergeet niet dat die Olé Spanjool er ook wat van kan. Denk maar is aan die achtelijke breaktest bij Coulthard op de Nürenburgring enkele jaren terug. Scheelde een haartje of we hadden er een dooie bij gehad en dan lacht die kleine ##*#* er ook nog om :thump_down:

Voor mij zijn ze geen van beide faire rijders. Geef mij maar Kimi :worshippy: :worshippy:
Wauw dit had ik kunnen schrijven. :worshippy: Flavio noemde Alonso de nieuwe Ms. En hij heeft op alle vlakken gelijk, ze behoren beide zeker tot de beste rijders die foutloos het maximale uit een auto kunnen halen maar ze zijn zeker ook gelijk qua smerige streken. Winnen hoeft niet kosten wat het kost. Een 2de plek in het kampioenschap zoals Kimi die vorig jaar haalde is 10 keer mooier dan een heel seizoen hard wegrijden in ruim de beste wagen van het veld zoals in 2002, winnen als in 1994 of wat Alonso dit jaar laat zien. Als ik bij Renault zou werken zou ik mijn jaar netjes af maken en mijn best doen die WDC en CC binnen te halen met het team maar vervolgens absoluut niet komen naar het afscheidsfeest van Alonso. Wat een enorme sukkel is dat geworden.

Kimi steekt qua sportiviteit net als Mika met kop, schouders en heupen boven MS en Alonso uit.

F1-Racer schreef:En zo kunnen we bezig blijven , coulthard die in 2000 niet al te mooie dingen laat zien in de gp van frankrijk met zijn middenvinger en zijn bewegingen dus dan zijn dees suporters ook niet veel beter volgens je reactie.
Maar hij reed uiteindelijk wel met middelvinger zwaaiend uit de wagen lachend Schumacher buitenom voorbij. :lol: Misschien had Schumacher gewoon in moeten halen op Spa toen DC netjes hem langs liet ipv hem er achterop parkeren en dan boos worden…

En Senna die Prost er af beukt… Ach wat gebeurde er het jaar ervoor. Hoe behandelde Prost Mansell? Prost was ook een en al politiek. Wat Senna’s actie overigens niet rechtvaardigt. Maar bij Senna speelde het geloof ook mee, iets te erg denk ik soms.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

je zal het zelden gaan horen maar st paul ik sta nu volledig achter je omschrijving :worshippy:

Als je alles ook beziet zal kimi de beste zet zijn geweest ooit, nu gellof me of niet mijn neef in italie heeft me opgebeld, die halve gare zat te vertellen dat ferrari nog massa zou degraderen en schumacher weer binnen halen :nuts:
volgens ferrari bronnen die de ronde doe , ze zijn daar nog gekker dan F1-Racer :mrgreen:
Jos

Bericht door Jos »

JonnoT schreef:Echter vergeet niet dat die Olé Spanjool er ook wat van kan. Denk maar is aan die achtelijke breaktest bij Coulthard op de Nürenburgring enkele jaren terug. Scheelde een haartje of we hadden er een dooie bij gehad en dan lacht die kleine ##*#* er ook nog om
mee eens, Alonso is ook niet altijd een lieverdje.
F1racer schreef:Alonso is en blijft voor mij een piloot van 0 al wint die nu nog meer titels dan schumacher waar ik aan twijfel.
dat is dan wel een piloot van 0 die alle records die hij had kunnen halen tot nu toe gehaald heeft: jongste polesitter, jongste overwinnaar, jongste WK. Je mag het natuurlik een piloot van 0 vinden, maar dat is hij gewoon niet! Ik ben totaal geen fan van Schumi maar ik ontken niet dat hij een geweldige coureur is, echt een geweldige man, maar ik ben er gewoon geen fan van, dat kan/mag toch?!
Dit jaar was het wat spannend maar ik ben dat gezever van die spanjaard kost gehoord en gezien, altijd maar klagen en niets als zever wat hij uit kraamt, breekt zijn team af wel wat is dat dan een kampioen.
steeds nadat Alonso iets gezegd heeft presteerd het team erg goed. Hij doet het misschien nog niet op de meest taktische manier, maar hij zet het team wel steeds op scherp. En uitspraken zijn er om verkeerd geinterpreteerd/overgenomen te worden..

Maargoed, dat laatste is iets waar iedereen een eigen mening over heeft, echter alonso een coureur van 0 vinden is een mening die te belachelijk voor woorden is. Wij, mensen aan de zijlijn, zouden zelfs nog enorm respect moeten hebben voor Yamamoto, die hou jij echt niet bij....
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

yamamoto , ik denk het niet als je nu zegt albers die heeft al iets laten zien en dan heb ik vooral over de dtm in der tijd.

nu zo heb je ook coulthard eers tegn schumacher dan weer halverwegen sezoen voor en schumacher uit de schit geholpen met het voorval monaco waar ze hem uit de , alléé hoe heet dat weer waar er voor veilligheid wordt gesproken, en dan weer tegen, zo is alonso ook alleen heeft die slechte woordne voor zijn team das nog erger.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

dat is dan ook misschien het enige verschil tussen MS en Alonso. Alonso denkt dat ie alles aan zichzelf heeft te danken en MS snapt wel dat hij alles aan het team te danken heeft. (het team waar hij deel van uitmaakt, voor er commentaar komt...)
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

nu zo heb je ook coulthard eers tegn schumacher dan weer halverwegen sezoen voor en schumacher uit de schit geholpen met het voorval monaco waar ze hem uit de , alléé hoe heet dat weer waar er voor veilligheid wordt gesproken, en dan weer tegen, zo is alonso ook alleen heeft die slechte woordne voor zijn team das nog erger.
Die Italiaanse neef van jou die zal best niet in orde zijn, maar ik denk dat ik zijn Italiaans beter kan volgen dan deze proza, zij maar zeker mensen :clap:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gesloten