lijkt me leuk!
wat word er bedoeld, een thema als bijvoorbeeld frank met de porsches?
mijn vrije gedachtengang hierover
wat wel belangrijk is hoe er naar een 'inzending' word gekeken. ik zie hier bijvoorbeeld verschillende foto's langskomen, gemaakt met een mobiel/webcam tot op very high tech digitale camera's, modellen van een paar euro tot enkele honderden, schaal 1:160 tot 1:??. (welke punten ik allemaal respecteer trouwens!)
dit zou dus geen heel relevante rol moeten hebben in onze stemmen, het gaat om het thema en niet hoeveel geld men erin steekt.
ik heb ooit op een ander forum een ander thema wedstrijdje meegemaakt, ging toen over radiocontrol materiaal, was redelijk simpel, men had tot een bepaalde datum om in te sturen, en daar hoorde een klein verhaal, een vastgesteld aantal foto's bij (kwaliteit boven kwantiteit), met enkele regels op gebied van formaat/fotomontage.
De inzendingen werden in een bepaald topic gezet, onder elkaar, zonder een volgorde indeling.
In een ander topic kon men een mening geven over een aantal van tevoren vastgestelde punten (originaliteit, materiaalgebruik etc etc), men kon dan na de gestelde inschrijfperiode een top10 maken van degene die volgens hem een onderdeel het mooist voor elkaar had.
nadat hierop ook de vastgestelde periode was verstreken werden de resultaten bij elkaar gelegd, en een bepaalde puntenwaardering aan de lijsten toegekend. degene die uiteindelijk de meeste punten had was overall winnaar en in de losse onderdelen werd ook een winnaar gegeven.
of alles een poll geven, kan ook.....
just mij 0,02 cents

Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...