Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Maar is dit een heruitgave, of gewoon het originele setje?, want hij ziet er wel erg strak in de lak uit.
hallo marko,
ik zou het echt niet weten,de verkoper van de modelwinkel zij dat de doos in gesloten toestand al zeker een jaar of 8 in een kast lag samen met een hoop andere auto's,de auto's zijn in ieder geval in nieuwstaat!!
maakt mij ook niet veel uit,ik vind ze super
hallo allemaal,
met veel plezier toon ik jullie deze update.normaal gezien ben ik niet voor 1/43 rally modelletjes maar deze vind ik echt wel super mooi.Ook daar ik de livery héél mooi vind.het is het eerste model dat ik heb van het merk ixo en moet zeggen
het gaat over de ford rs200 met belga decals van de rally van ieper
kijk zelf maar en zeg maar wat jullie er van vinden...
na vele jaren wachten heb ik hem eindelijk
de auto die bij mij op nummer 1 stond als meest gewilde en ik heb hem
de mustang gt500 "eleanor"
ik moet zeggen dat de afwerking beter is dan ik gehoopt had zeker voor deze prijsklasse één van mijn allerbeste aanwinsten sinds een lange tijd,mijn dag kan niet meer stuk!!!
prachtige auto, leuke prijs voor zo'n auto, zeker een mooi model, maar toch twijfel ik nog... hier en daar is de afwerking toch wat matig. Ik moet hem in het echt zien om overtuigt te worden denk ik
DaChrist schreef:prachtige auto, leuke prijs voor zo'n auto, zeker een mooi model, maar toch twijfel ik nog... hier en daar is de afwerking toch wat matig. Ik moet hem in het echt zien om overtuigt te worden denk ik
ik ben zeker dat je overtuigt zal geraken,echt hij is heel mooi