Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor iedereen die het nog niet weet.Marktplaats heeft de rubriek modelauto's en miniaturen verzet:
Opzich maak het niet uit waar de rubriek staat maar ik vind hem toch echt meer thuis horen bij verzamelen dan bij hobby en vrije tijd.Maar wie ben ik.Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie die mening met mij delen?Vandaar de pol.
Laatst gewijzigd door De_Modelautogarage op vr 20 okt 2006 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor het eerst in m'n leven "geen mening" gestemd!
Het maakt me echt niks uit, als je een modelletje zoekt zoek je toch op merknaam of schaal ofzo. Reden zal wel zijn omdat ze dezelfde indeling als Ebay willen, dat werkt uiteindelijk natuurlijk makkelijker.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Zoekfunctie is idd een drama...
Marktplaats was aan t begin van de avond nog op tv... heb t zelf gemist maar moest over oplichting gaan...
En dat de meeste oplichters via marktplaats opereerden
Verzamelen is toch zo'n beetje altijd een hobby? Dan kan je net zo goed alles van verzamelen daar onderbrengen.
Ze kunnen beter eens werken aan de overzichtelijkheid en modelauto's in verschillende categorïen opdelen.
Toegangskaarten is verdeeld in weet ik hoeveel categorïen, maar als je al die ads bij elkaar optelt dan kom je in totaal lager uit als alles wat er onder het kopje modelauto's staat...
Ik heb marktplaats zojuist de navolgende email gestuurd;
Geachte dames/heren,
Tot groot ongenoegen van mijzelf en andere schaalmodelverzamelaars heeft u de betreffende rubriek verplaatst van verzamelen naar hobby en vrije tijd.
Ik vraag me af wat de reden hiervoor is, want is het verzamelen van iets niet altijd een hobby?
Met zo'n gedachtengang zouden alle rubrieken uit de sectie verzamelen kunnen verplaatst worden naar hobby en vrije tijd.
Verder is de rubriek "modelauto's en miniaturen" zeer onoverzichtelijk door het grote aantal advertenties wat er op een dag geplaatst wordt.
Is het wellicht geen idee om deze rubriek op te splitsen naar meerdere rubrieken?
Op dit moment bevat de rubriek ruim 51.000 advertenties en wanneer je dit vergelijkt met de 8(!) rubrieken toegangskaarten met in totaal amper 19.000 advertenties dan vraag ik mezelf af waarom de rubriek niet al eerder opgesplitst is.
Zomaar een idee van mijn kant qua opsplitsing van de rubriek "modelauto's en miniaturen", zou zijn;
Op deze manier zou het geheel naar mijn mening veel overzichtelijker worden i.p.v. dat een advertentie in deze rubriek na een dag al minimaal 10 pagina's verder staat en amper meer wordt bekeken.