Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vond in mijn archief nog een foto van de betreffende Ferrari 860 Monza (#18) op de paddock van Sebring in 1956...
In 1956 won de Scuderia de wereldtitel in de Formule 1 en het merkenkampioenschap voor sportwagens. Voor Enzo Ferrari kwamen deze successen in de schaduw te staan na het overlijden van zijn zoon Dino Ferrari.
De Ferrari 860 Monza uit 1956 is binnen vanuit Duitsland.
Het is de Ferrari 860 Monza van Schell en Musso waarmee zij 2de werden tijdens de 12 uurs race op Monza in 1956. Het model is van Best.
De informatie die ik verschaf haal ik voor een groot gedeelte uit de boeken. Ik heb nu eindelijk een boekenkast waar de boeken en magazines bij elkaar kunnen staan....
Ferrari archivio di Vivado
De updates zullen snel weer volgen. Door drukte met de sollicitatie voor mijn nieuwe baan heb ik het even moeten laten Het goede nieuws hieraan is dat ik vanaf December een nieuwe baan heb en dat ik weer tijd heb om op Ferrari jacht te gaan
vivado ferrari collection schreef:De informatie die ik verschaf haal ik voor een groot gedeelte uit de boeken. Ik heb nu eindelijk een boekenkast waar de boeken en magazines bij elkaar kunnen staan.... img511.imageshack.us/img511/6724/dsc06775ea3.th.jpg
Ferrari archivio di Vivado
De updates zullen snel weer volgen. Door drukte met de sollicitatie voor mijn nieuwe baan heb ik het even moeten laten Het goede nieuws hieraan is dat ik vanaf December een nieuwe baan heb en dat ik weer tijd heb om op Ferrari jacht te gaan
Nieuwe baan(veel geluk) & veel centjes om Ferrari's te kopen