F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

The ferrari's to be much too strong for our, but I will be certainly not frightened as alonso along me must come radikaal throw at the door, I have nothing to lose.

vertaald
De ferrari's zijn veel te sterk voor ons, maar ik zal zeker niet bang zijn als alonso langs me moet komen om radikaal de deur toe te gooien , ik heb toch niets te verliezen.
Kom maar op met de bronvermelding F1racer, we weten allemaal dat je wanhopig graag wilt dat Kimi Schumacher nog aan zijn laatste titel gaat helpen door de lompe boer uit te hangen op de baan. Daar is Kimi volgens mij de rijder niet naar...

Bovendien lijkt het me héél sterk dat een Fin die sowieso al moeite heeft uit zijn woorden te komen, zijn Engelse uitspraken eerst uit het Vlaamsch heeft vertaald.

godsamme zeg hoe krijg je deze teksten verzonnen : I will be certainly not frightened as alonso along me must come radikaal throw at the door

:nuts: :thump_down:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

En bedenk dat als Alonso nu kampioen wordt je met al dit soort posten het feest voor de rest alleen maar groter maakt. :wink:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik geloof dat iedereen die nog een beetje verstand heeft van autosport tot de conclusie kan komen dat Schumacher geen enkele kans meer heeft op de wereldtitel.

Deze kans ging in de spreekwoordelijke rook op toen de Ferrari er in Japan mee stopte...

Jammer en onwaardig zou ik het vinden als alonso gewoon op een sukkeldrafje op een 4e of 5e plaats zou eindigen..

en ik blijf erbij dat Alonso geen wereldkampioen is geworden omdat hij gewonnen heeft, maar gewoonweg omdat de anderen verloren hebben....
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Game over.
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

End of an Era

Helaas wist Schumacher niet het podium te halen, maar toch erg sterk gereden zeg. Had niet verwacht dat hij van 20 nog tot 4 kon komen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Wat een race, zeker van Michael Schumacher. Ik denk toch dat hij net weer heeft laten zien dat hij 1 van de beste coureurs is, jammer dat hij het podium niet haalde.

Felicitaties voor Alonso, maar er kan niet anders gezegd worden dat hij dit seizoen veel heeft kunnen profiteren.

Hulde ook voor Massa, daar gaan we nog veel van zien!

Het was al met al een schitterende race en ik kan maar 1 ding zeggen, Schumi, je blijft voor mij altijd de beste!!! :worshippy:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Proficiat aan alle Alonso fans.

Wat een race van Schummi idd. Kampioen was hij jammergenoeg niet meer geworden, maar wat een statement. Jammergenoeg geen podium, maar toch respect. Na Jos Verstappen verdwijnt mijn 2e grote idool uit de F1, ik denk dat het nu echt nooit meer hetzelfde zal zijn :cry: .
fish88

Bericht door fish88 »

Prachtig Massa die wint voor thuispubliek in dominante stijl :worshippy: . Ik heb een nieuwe favoriet (in f1 dan, die andere is nog steeds alround favoriet :mrgreen: )

Alonso verdiend de titel :thump_up: .

En Schumacher reed een geweldige race. ben blij dat ie weg is maar toch op een grote manier :thump_up:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
360spider

Bericht door 360spider »

De race was gewoon leuk om te zien en schumacher heeft wederom laten zien dat hij gewoon 1 van de beste zo niet de beste courreur is die geleefd heeft naar mijn mening.....

En Alonso heeft gewoon een goed seizoen gedraaid met zowel positieve als negatieve uitingen en uiteindelijk toch wel verdiend kampioen...

Maar volgend jaar Massa en Raikonen in een goed team... komt goed bij Ferrari.... :wink:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

Alonso en renault hebben het gepakt, nu is de laatste race verreden en is schumi er komend jaar niet meer bij, met het geluid van de cd song op RTL sluit ik dit hoofdstuk nu af, stand up fore the champion , neen niet alonso maar schumi is en blijft mijn champ.

SEE YOU 2007
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Leuke race om te zien. Alonso terechte kampioen van het jaar. Constanter, tactisch beter en Renault is een sterk team.

Afscheid van Schumacher (eindelijk). in tegenstelling tot anderen zal ik er geen traan om laten.

Ben benieuwd naar het volgende jaar.
Spyker-Ferrari.
Ferrari die ik weer kan steunen na al die Schumacher jaren
Honda, Toyota, BMW en RBR die op de deur zullen gaan klopppen. Ik kan niet wachten.

Het as een goed, erg goed jaar 2006 :thump_up: :worshippy: :dance:
Dimage

Bericht door Dimage »

Stijlvolle afsluiting van Schumi, hij was de enige die een beetje spanning met zijn inhaalacties bracht in een verder saaie race.

Was jammer dat Fisi hem nog dat tikkie na gaf, wat in een lekke band resulteerde anders zat een eerste plaats er zeker in ondanks zijn 10e startrij.

Tja volgend jaar... Ik heb verder geen favorieten. :?
Ferrari was er 1 van maar nu robo-Kimi daar gaat rijden, is het voor mij game over.

Verwacht wel dat Ferrari in 2007 hoge ogen gaat gooien, want verschil in banden is er dan niet meer en het heeft Ferrari menige race tegen gezeten dat ze met de mindere band reden.

Zal een raar idee zijn, de F1 zonder Schumacher. :?
Tim

Bericht door Tim »

1e race die ik in z'n geheel had kunnen bekijken (als ik niet ergens in het begin al herhaaldelijk in slaap was gevallen, goed dat iemand me wakker hield) en voor wat ik er van gezien heb viel het weer tegen. Ik heb logischerwijs geen favoriete coureur want ik ken ze niet persoonlijk, maar ik had het leuker gevonden als Alonso al in het begin was uitgevallen, dan had dat inhalen van Schumacher nog zin gehad.
De man bewijst toch dat ie kan racen, door ondanks een vroege tegenslag vol in de wedstrijd te duiken.
Oke, hij had niks te verliezen maar zonder hem was er weer eens helemaal niks te doen......
Benieuwd (of eigenlijk niet echt) hoe het volgend seizoen er uit gaat zien.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

Tim schreef: .................dan had dat inhalen van Schumacher nog zin gehad.
De man bewijst toch dat ie kan racen, door ondanks een vroege tegenslag vol in de wedstrijd te duiken.
Oke, hij had niks te verliezen maar zonder hem was er weer eens helemaal niks te doen.......
'T blijft alleen jammer dat 't een Duister is.......... :roll: :roll: :|
Greetz, Kale
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

nu vergeet niet mensen duitser of niet hij heeft met bijna niets iets groots kunnen berijken, daarmee bedoel ik dat zijn ouders iedere D-mark in twee hebben moeten bijten om hun zoons te laten karten en zelfs naar luxemburg een tijdje zijn gaan woonen voor de toekomst van hun zoons.

schumi was geen persoon die van thuis uit veel geld kon mee krijgen en direct met velle sponsoren kon afkomen, Respect zou ik zeggen van Zerro to champ, 40miljoen huisje wat hij heeft gebouwd en bijhuisje voor de bezoekers is hem van harte gegunt :worshippy:
Afbeelding
Gesloten