Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Het heeft even geduurt.. Maar kon me nu registreren. Ben super fan van Ferrari. M'n baas is helemaal doorgedraaid door mijn, omdat ik het alleen maar over Ferrari heb. Hier is mijn collectie;
Diciotto schreef:Proficiat!
17 en dit al bijeengebracht... Dat belooft
M'n vader sponsord mij ook... kan het zelf niet allemaal betalen. Ben er door hem ingerolt. Dat is ook degene die me zo gek heeft gemaakt Mag nu niet meer zoveel kopen. Heb ik weer is wat gespaard, geef ik het tot de laaste cent uit aan een model Maar dat mag niet meer
zeer knappe verzameling heb je daar 3 pochers en Mg en mds modellen en een 308 gtb , zijn niet van de goedkoopste modellen, ziet er allemaal zeer goed uit en mooi uitgestald in vitrines
laat de foto´s maar komen
Samen. M'n vader was er al begonnen. Toen ik begon te werken. Ging ik ze pas echt sparen. Ik ben wat meer van de F1 modellen. Mijn vader wat de straatversies