Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb vandaag een speciaal model gekocht waar ik al lang naar op zoek was.
Het is de Volvo S70 KLPD nr 15. Deze oplage was al uitverkocht voordat hij op de markt verscheen. Later is daarom een tweede serie uitgebracht wat nr.18 is geworden.
Nummer 18 is in een oplage van 1536 stuks uitgebracht.
Nummer 15 is in een oplage van 2256 stuks uitgebracht.
De verschillen met nr.18 zijn al volgt.
- Geen nummerbord.
- Andere striping op de voor, zij en achterkant.
Laatst gewijzigd door Bart op ma 13 dec 2004 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zijn idd heel mooie modelletjes, in welke schaal als ik vragen mag?
Ik ben hem wel al tegen gekomen geloof ik, ook aangehouden maar ja was routine lesauto controle Iig veel plezier ermee
Ziet er geweldig uit Bart Mijn complimenten voor je autosport hok Hier kun je lekker relaxen dat zie ik wel..eigenlijk nog een grootscherm en een tv aansluiting voor alles races die je wilt zien
Markopolo schreef:Zeer netjes, mooi vitrine ook met Albje en zijn nieuwe litho. Ik zie ook dat je wat zelfbouw DTM wagens hebt Alleen mist de Ferrari trailer de trekker
Klopt, Ik heb de 2000 MB CLK van Schneider de 2001 Opel Astra DTM van Reuter en de MB CLK 2002 CEB van Huisman. Deze is gelimiteerd uitgebracht op 150 stuks. Zal wel binnenkort effe foto's laten zien.
De trekker moet nog afgebouwd worden. Hij is op dit moment voor zo'n 30% af.
Bracer schreef:Dat heb je heel mooi gedaan allemaal, die accesoires maken het helemaal af Waar heb je die Dunlop eigenlijk vandaan?
Die heb ik van Rene Snel uit het DSC gekregen tijdens de Rizla Racing Days 2003. Hij komt van een Porsche GT3 RS af en de maat is 285/60/18