Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
vandaag de decals van SM ontvangen.. echter nogal een domper.. beide decalsheets waren beschadigd en vrijwel onbruikbaar.
ik ben bang dat de postbode ze gebruikt heeft om overheen te rijden, want grote gedeelten waren flink beschadigd.
Ik zal ze morgen even scannen en hier plaatsen..
Curbstone Models schreef:vandaag de decals van SM ontvangen.. echter nogal een domper.. beide decalsheets waren beschadigd en vrijwel onbruikbaar.
ik ben bang dat de postbode ze gebruikt heeft om overheen te rijden, want grote gedeelten waren flink beschadigd.
Curbstone Models schreef:vandaag de decals van SM ontvangen.. echter nogal een domper.. beide decalsheets waren beschadigd en vrijwel onbruikbaar.
zonde zonde zonden
Zal het toch nog uitdraaien op een autoritje naar het pitoreske dorpje Brakel..
even een vraagje over het spuitwerk: dekte de zilver direkt en zie je "hoogteverschil" tussen het zilver en rood i.v.m extra verflagen? Ik heb mij dat altijd afgevraagd bij twee-kleurige schema's en zit er ook mee bij mijn 308 rally project (wit en blauw in mijn geval).