2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D inderdaad leuk om soms jaren te moeten zoeken naar 1 bepaal model dat je nog niet had :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Zoeken

Bericht door Ferrari10flrb »

jonnoT schreef:Altijd leuk om na zo lang zoeken een model te pakken te krijgen. :thump_up: zeker van mijn oude favoriet Niki Lauda :worshippy: de andere modellen zijn ook zeer mooie aankopen :worshippy:
Lauda is ook mijn favoriet, mijn eerste Ferrari/f1 ervaringen dateren uit de jaren 70, nachtmerries heb ik als 6 jarig jochie gehad van het ongeluk op de Nurburgring. Heb tot ergenis van pa en ma destijds ook speelgoedautos in de brand gestoken om het ongeluk na te spelen.

De Quartzo 312 T2 van Lauda gaat op EBAY weg tegen de € 200,- met doosje, ik heb dit model voor de helft alleen dan zonder doos, niet erg want de doosjes bewaarde ik vroeger niet en staan nu alleen maar in de kast ruimte in te nemen. :( nnToegevoegd na 2 minuten:nn
117ayrton schreef::D inderdaad leuk om soms jaren te moeten zoeken naar 1 bepaal model dat je nog niet had :thump_up: :thump_up:
Idd ja, vooral die 312 T2, je weet dat het model er is. Ook in het verleden al meerdere malen gezien en in handen gehad, toch niet gekocht. Dom dom, beter wel kunnen doen gezien de prijs die ik nu heb betaald. Weet jij waarom dit model nu zo moeilijk te vinden is??
Ferrari10flrb
Contacteer:

Mini update

Even een tijdje geen updates geplaatst, verhuizing, pc kapot. Maar wel gewoon door verzameld.

Pc doet weer, nieuwe schijf en geheugenkaart, uploaden van foto's gaat stukken sneller.

Heb nu ook een eigen Ferrari kamer :) , rood en gele muren, Ferrari schild van 90 x 120m aan de muur, uitstekend vakwerk van een plaatwerker die bij Ferraridealer Munsterhuis in Enschede werkt.
En het belangrijkste natuurlijk een nieuwe vitrine!! :D Mooie kast: 1.85 x 80 x 40. Voor een spotprijsje op Marktplaats gekocht. Spiegelwand houtwerk in zwart en bloedrood. Inmiddels is ce kast wel wat duurder geworden doordat bij het vervoer een deur is geknapt :( en dat is een dure grap en ook nog eens 2 bekeuringen opgelopen omdat ze zelfs hier in het ooosten ook al met trajectcontrole zijn begonnen :evil: :(

Heb de collectie weer aardig uitgebreid:

Ferrari:
312 T2 1977 Niki Lauda, Quartzo
F2003 Schumi, Hotwheels
365 P2 1965, Best
330 LMB 1963, Jolly
275 GTB/C, 1965, Vroom
250 LMB TDF, 1959, AMR, tevens topstuk van de collectie!!
250 SWB 1960, Bang
Arrows A 21 Jos Verstappen. Alhoewel ik nog steeds kwaad op hem ben, het ontbrekende model van zijn formule 1 modellen in de collectie. Maar wie weet zien we hem nog in een Spyker F1?

Helaas dus niet de F248 van Schumi, geen wereldkampioen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Moet weer een digitala camera regelen en dan zorg ik voor een mega update (ahum) Met fotos van de vitrine.
Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op zo 05 nov 2006 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Mooie aanwinsten :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Porsche

Bericht door Porsche »

Mooie update :thump_up:
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Mooie update! Goed dat je er weer bent :thump_up:
Eindelijk de Ferrari 312 T2 uit 1977 in je Collectie :worshippy:
Ik ben zeer nieuwsgierig naar je kamer....Kun je een mooie foto plaatsen? Ik wil dat geplaatwerkte item zien :pray:
De Ferrari 248 F1 komt bij mij wel in de Collectie...Ik vind dat een bijna kampioensauto thuis hoort in elke Ferrari verzameling...Maar das persoonlijk natuurlijk.

Succes met verzamelen en ik hoop snel je Ferrarikamer te zien :thump_up:

ps.de Ferrari 275 GTB/C van Garage Francorchamps is echt super :worshippy:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Update 2

Een mooi stukje vakwerk:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De nieuwe vitrine:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Tot zover voor even. Fotos van de nieuwe aanwinsten volgen nog.

Image verschrikking vroeg vanavond weer veel van mijn geduld :thump_down: :( :evil: , hopelijk komt er binnenkort een beter systeem!!
Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op ma 06 nov 2006 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Supercharged

Bericht door Supercharged »

Vandáág is rood! De kleur van....

Grazie mille voor de bella foto's! :P
"When the flag drops, the bullshit stops."
Nieuw: Mini Cooper
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari 250 SWB 1960/300 LMB 1963

Mooi model van Bang, Ferrari 250 SWB 1960, winnaar in de GT klasse, Le Mans 1960 en 4e algemeen:

Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Ferrari 330 LMB Le Mans 1963 Auto was in 1963 5e overall op Le Mans en eerste 1e de GT klasse 3001-4000. Model is van Jolly, had nog geen modellen van Jolly, whats in a name. (mijn vriendin heeft andere assocaties bij Jolly Models). Wel een mooi model, nog niet het niveau van de Laatste Bang modellen, maar zeker niet slecht, alleen bouwkwaliteit is magertjes, ruitenwissers en andere onderdelen laten snel los ben ik inmiddels achter.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Schoon rood is niet lelijk hè :D

(prachtig zenne!)
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Wauw, een kamer om jaloers op te worden :doh: schitterende up-dates :worshippy: :worshippy:
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ik weet iemand die een Ferrari schild in Uw oprit komt leggen (klinkers)
Afbeelding

Forza Ferrari
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrarischild

jonnoT schreef:Wauw, een kamer om jaloers op te worden :doh: schitterende up-dates :worshippy: :worshippy:
Ben er ook erg blij mee :D . Gewoon een nieuw huis kopen en je een kamer toeeigenen :wink: . Maar alles wat met modelauto's, racerij ed is dan ook naar deze kamer verbannen. De rest van het huis is verboden terrein. Behalve de apothekerskast. Heb ontdekt dat die prima als fotostudio te gebruiken is. nnToegevoegd na 1 minuten:nn
Frans schreef:Ik weet iemand die een Ferrari schild in Uw oprit komt leggen (klinkers)
Hahaha grapjas, zal vriendin niet blij mee zijn (heb beloofd dat mijn hobby binnenskamers blijft)en de buurt denk ik ook niet, maar bedankt voor het aanbod
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Mooie kamer! Dat Ferrari schild is fantastisch gemaakt. Ik weet hoe het is om een thema kamer te hebben! Ik heb gelukkig ook de ruimte! :dance:

Mooie kamer een zeer fraaie collectie! Succes! :thump_up:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari 312 T2 1977 Quartzo

Ben aan het expirementeren met het maken van foto's, valt niet mee voor iemand met weinig geduld.

The Lauda years:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding nnToegevoegd na 27 minuten:nn Even een constatering mbt de 312 T2 1977 van Quartzo:

Mooi model, lang naar gezocht, ik heb het model gewonnen op Ebay, prompt zie je natuurlijk nu her en der het model.

Het vreemde aan dit model is wel dat de achtervleugel "vreemd" gemonteerd is. Enigszins naar achter gekanteld. De 1976 uitvoering van de T2 heeft dit niet. Vroeg me af of dit nu een produktie fout is of dat meer exemplaren z'on gekantelde achtervleugel hebben? Op de foto betreft het het achterste model.

Afbeelding
Plaats reactie