modelcarcenter.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
YuRiPa
Contacteer:

Bericht door YuRiPa »

@ Duifje (Teus): Je kan dus gewoon wel naar de winkel gaan zonder iets besteld te hebben op de site? Want ik ben van plan om volgende week even langs te gaan bij MCC om een paar JGTC wagens te kopen en heb niks besteld ofzo.:)
YuRiPa
Contacteer:

Bericht door YuRiPa »

Zo, heb net even gebeld met MCC of ze 3 JGTC wagentjes voor me achter willen houden tot volgende week. Heel vriendelijk te woord gestaan en ze houden de modellen achter voor me.:) En hopelijk krijgen ze het voor mekaar om de Takata Dome Honda NSX #18 JGTC 2003 ook te krijgen. Ze gingen hun best ervoor doen.:D :dance:

De wagentjes die ik volgende week dus aan mn collectie ga toevoegen zijn:
Hasemi Motorsport GZOX Nissan Fairlady Z JGTC 2004 Race Car #3
Esso Ultraflow Toyota Supra JGTC 2003 Race Car #1
Xanavi Nismo Skyline GT-R JGTC 2003 Race Car #23 (kan mooi naast mn Xanavi Skyline van 2002 staan:D)
Hopelijk wordt de Takata Dome Honda NSX er nog aan toegevoegd.:) Anders moet ik daarvoor nog helemaal naar Toms in Purmerend, heb ik weinig zin in en bij Toms is ie 99% zeker nog aardig wat duurder ook.:p

Heb net mazzel volgens mij. De Toyota Supra en Nissan Fairlady Z staan nie meer op de site. Dus ik zal wel de laatste hebben van die wagens.:) Dat hoop ik in ieder geval.:P

Maja, denk wel dat ik even bel voor ik langs ga, aangezien ik ze gister nie heb kunnen berijken.:p Of misschien kan Teus even zeggen of ze volgende week donderdag (9 nov) open zijn. Ben van plan om dan even langs te gaan.:)
Automaatje

Bericht door Automaatje »

N.a.v. mijn bericht op 1 november, en de reactie daarop, gebeld met modelcarcenter.
Omdat de door mij in maart bestelde modellen niet meer leverbaar waren is mijn volledige betaling vandaag door hen terug gestort.
Jammer dat het zo lang heeft moeten duren en dat ik er zelf achteraan moest, maar goed. Case closed.
Groet.
YuRiPa
Contacteer:

Bericht door YuRiPa »

Zo, na alle negatieve berichten over MCC toch even een positief bericht. Ben vandaag even langs geweest om mn wagentjes op te halen die ze hadden achter gehouden voor me.:) Ze hadden 2 van de 4 modellen die ik graag wil, de andere 2 komen waarschijnlijk volgende week.:) Ze doen iig hun best.:D De mensen van MCC zijn heel vriendelijk, helpen je goed en doen dus hun best voor je.:) En MCC is qua JGTC AutoArt modellen nog goedkoop ook.:) Hopelijk ga ik volgende week weer langs om mn andere 2 wagentjes op te halen.:) Heb nu iig de Xanavi Nismo Skyline R34 GTR 2003 #23 (de laatste Skyline die kampioen werd in de JGTC :D) en de Esso Ultraflo Toyota Supra 2003 #1.:dance:

Dus wat mij betreft is Model Car Center echt een aanrader om heen te gaan.:) :dance:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

MCC zal zeker de moeite zijn om heen te gaan en ze zullen
er vast wel hun best doen voor een klant, als ze het nu ook
nog goed gaan doen met bestellingen via internet komt het
helemaal wel goed , denk ik zo. :wink:

Ga er binnenkort ook even naartoe om hun assortiment te bekijken .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
YuRiPa
Contacteer:

Bericht door YuRiPa »

De winkel is wel klein, dus heel veel modellen hebben ze daar niet staan. Op de site staat denk ik meer van wat ze hebben.:) Meeste modellen hebben ze ook ergens achter staan. Maja, je kan altijd even kijken, verwacht alleen geen grote winkel zoals Toms ofzo.:P
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

andre schreef:MCC zal zeker de moeite zijn om heen te gaan en ze zullen
er vast wel hun best doen voor een klant, als ze het nu ook
nog goed gaan doen met bestellingen via internet komt het
helemaal wel goed , denk ik zo. :wink:

Ga er binnenkort ook even naartoe om hun assortiment te bekijken .
Keep us posted :!:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Ben vandaag even op en neer geweest naar Tiel ,
naar MCC (Model Car Freak) om eens te kijken wat ze hebben.
De winkel ligt dichtbij een goede parkeerplaats dus dat was weer geluk hebben want ik moest de kleine meenemen.
Na de (zeer kleine) winkel te zijn binnen binnegestapt viel mij eigenlijk het best wel grote assortiment op er stond van alles wat
van de duurdere AA's tot de goedkopere Maisto e.d.
Na even te hebben rondgesnuffeld vond ik wat ik waar naar
ik al geruime tijd naar opzoek was namelijk de TOYOTA LANDCRUISER
delprado van het chinese merk FAW voor echt zeer weinig geld.
De man die in de winkel stond was zeer behulpzaam en vriendelijk
ook is de winkel niet de duurste die ik tot nu toe heb ondekt.
Als ze nu ook via internet alles goed op de rit hebben staan
is het toch wel een beste winkel om je modellen te kopen.

Hierbij wil ik mijn eerste oordelen toch eigenlijk wel een beetje herzien.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
sjefske
Contacteer:

Bericht door sjefske »

ik heb er eens besteld..

al het geld enzo. overgemaakt
ik blij met me aanwinst..

ik maar wachten op de post, maar er kwam niks
toen kreeg ik mail dat die was uitverkocht :evil:
Afbeelding
Wouter

Bericht door Wouter »

ik ben er gister even geweest en ze hebben er van alles staan en redelijk goedkoop ook nog :thump_up:
duifje

modelcarcenter

Bericht door duifje »

Hallo
Zoals ik al eerder aangegeven heb dat ik vorig jaar gestopt ben met de groothandel
Wegens ziekte dus maak er geen discussie van zoals jullie weten help ik mijn zoon
Dat de juiste modellen er zijn en dat de prijzen nog lager kunnen
Want de hobby moet betaalbaar blijven

En natuurlijk zijn er mensen die het leuk vinden dat je failliet gaat of dat je ziek bent
Want wat is er leuker als leed vermaak

Maar zoals jullie gemerkt hebben zijn onze prijzen naar een bepaalt niveau aan het zakken
Zoals geen verzendkosten en nog meer kortingen zullen volgen volgend jaar

Want failliet betekend niet dat je niet meer in kan kopen want goede leveranciers gooi je niet weg natuurlijk dat zou dom zijn toch

(Maar die "winkel"speelde vals maar is nu afgestraft.) dat zal de toekomst uitwijzen toch
en als fr………………….. of ho……………………..of andere dat denken mag dat

Maar wij hoeven natuurlijk niet de goedkoopste te zijn maar alles goed kunnen leveren
Daar hebben wij al moeite genoeg mee want inschatten hoeveel er nodig zijn is moeilijk genoeg

Letop onze prijzen ?????????????????????
Want reken er op dat ze laag zullen blijven

Veel verzammel plezier

Groeten Teus Schaap
Lexusfreak

Re: modelcarcenter

Bericht door Lexusfreak »

duifje schreef:Hallo
Zoals ik al eerder aangegeven heb dat ik vorig jaar gestopt ben met de groothandel
Wegens ziekte dus maak er geen discussie van zoals jullie weten help ik mijn zoon
Dat de juiste modellen er zijn en dat de prijzen nog lager kunnen
Want de hobby moet betaalbaar blijven

En natuurlijk zijn er mensen die het leuk vinden dat je failliet gaat of dat je ziek bent
Want wat is er leuker als leed vermaak

Maar zoals jullie gemerkt hebben zijn onze prijzen naar een bepaalt niveau aan het zakken
Zoals geen verzendkosten en nog meer kortingen zullen volgen volgend jaar

Want failliet betekend niet dat je niet meer in kan kopen want goede leveranciers gooi je niet weg natuurlijk dat zou dom zijn toch

(Maar die "winkel"speelde vals maar is nu afgestraft.) dat zal de toekomst uitwijzen toch
en als fr………………….. of ho……………………..of andere dat denken mag dat

Maar wij hoeven natuurlijk niet de goedkoopste te zijn maar alles goed kunnen leveren
Daar hebben wij al moeite genoeg mee want inschatten hoeveel er nodig zijn is moeilijk genoeg

Letop onze prijzen ?????????????????????
Want reken er op dat ze laag zullen blijven

Veel verzammel plezier

Groeten Teus Schaap

Het gaat mij niet dat hij ze goedkoop kan inkopen, het gaat mij erom dat ik ze goedkoop kan kopen.

Ik zal vanbeers wel een mail terug sturen, dat was ook de 1e keer dat ik daar wat koop en direct de laatste.

en de reden dat ik de blauwe is350 vanbeers wou annuleren omdat ik het bij mcc wou halen, goedkoper en in een betere kleur.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Het blijft ook zo'n onpartijdig forum...
Als een bericht je niet aanstaat dan haal je 'm na verloop van tijd gewoon weg... valt niet op denk ze dan :wink: :thump_down:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Opel-DTM schreef:Het blijft ook zo'n onpartijdig forum...
Als een bericht je niet aanstaat dan haal je 'm na verloop van tijd gewoon weg... valt niet op denk ze dan :wink: :thump_down:
:yawn:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Aankoop verliep prima. Werd goed op de hoogte gehouden :thump_up:
Plaats reactie