Waar is-ie?

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Awel, dat heb ik vorige week ook gemerkt...
'k Heb een collega die ook Audi Enthousiast is, en wou je collectie ne keer tonen... en ben ook van een kale reis thuisgekomen (heb toen gezocht in alle Privé Collecties pagina's).
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

tom schreef:Is er ten tijde van de 'geen berichten'-problemen een grote schoonmaak gehouden, waarbij mijn topic gewist is?
Er is schoongemaakt, maar niet in het sub-forum voor de prive-collectie's, ik zal eens navragen hoe dit zit :thump_up:
Gebruikersavatar
Dimage
Berichten: 154
Lid geworden op: di 15 aug 2006 12:27

Bericht door Dimage »

Is idd heel vaag, ik kan via je profiel maar een stuk of 40 berichten vinden en je hebt maar 1 onderwerp. :?
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Markopolo schreef:Er is schoongemaakt, maar niet in het sub-forum voor de prive-collectie's, ik zal eens navragen hoe dit zit :thump_up:
Graag, ik wil er weer wat aan toevoegen maar heb niet zo'n zin om helemaal opnieuw te beginnen.
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Het is te hopen, zou zonde zijn als ie weg was. :(
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5184
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Zoals je ziet is je topic weer gevonden, waarschijnlijk is er wat misgegaan in de database toen je niet meer kon inloggen en inactief was :shifty: Staan her en der nog wat posts van een onbekende gebruiker maar dat ben jij denk ik allemaal Tom :mrgreen:


Maar Muiter heeft het voor je gezocht en opgelost :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Hartelijk dank, Mark! Ik was al even bang dat ik alles opnieuw zou moeten plaatsen...

Maar: onbekende gebruiker? Vreemd, want toen ik niet kon inloggen, kon ik ook niet posten. Ik zal overigens wel goed nadenken voor ik ooit weer mijn e-mailadres in het profiel aanpas. Ik hoop dat deze provider voorlopig blijft bestaan.
Plaats reactie