Altijd leuk als je na een poosje zoeken dan toch dat model vind
JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
in 1:18 kost ie bijna niets, dus wat houd je tegen..Ricardo schreef:Mooie aanwinst weer John. Het design van deze auto spreekt mij ook zeker aan
Ik vind Facel Vega's mooie wagens, lijken mischien iets teveel op oude astons enz. vind ik. Modelletje ziet er geslaagd uit, alleen de velgen komen een beetje erg plastic over.
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Donkervoort
Geen ideeDonkervoort schreef:Mooi hoor!![]()
Is dit IXO Junior, Museum of gewoon IXO?
Inderdaad..nu nog de HK 500. Had hem net gemist op Ebay en die er nu op staat is me te duur. Wacht gewoon af, komt vanzelfDiciotto schreef:Schitterend hè die Facel Vega's.
Nu de HK 500 nog
Mijn ebay aankopen zijn op een paar na binnen. Als de laatsten gearriveerd zijn moet de hand op de knip
Om wille van de huisvesting van de collectie zal in 2007 aanmerkelijk minder modellen gekocht worden. Ik heb een vitrinekast (180x60x40) ontworpen en om daar een aantal van te kunnen bouwen zijn er centjes voor nodig.
Voordat het zover is komen er nog een reeks up-dates
Ferrari 275 GTB (bouwer onbekend)

Ferrari 275 BTG/4 (1/43 model by Tameo)

Ferrari 365 GTB 'Pininfarina hardtop' ( 1/43 model by MRF)

Ferrari 308 GTB4 Turbo ( 1/40 model by Polistil)

Tot slot de gevraagde overzichtsfoto van de Maserati collectie. Daar zijn ook een paar modellen bijgekomen, die in de komende up- date te zien zijn. De collectie telt onderhand 27 Maserati modellen.

Om wille van de huisvesting van de collectie zal in 2007 aanmerkelijk minder modellen gekocht worden. Ik heb een vitrinekast (180x60x40) ontworpen en om daar een aantal van te kunnen bouwen zijn er centjes voor nodig.
Voordat het zover is komen er nog een reeks up-dates
Ferrari 275 GTB (bouwer onbekend)

Ferrari 275 BTG/4 (1/43 model by Tameo)

Ferrari 365 GTB 'Pininfarina hardtop' ( 1/43 model by MRF)

Ferrari 308 GTB4 Turbo ( 1/40 model by Polistil)

Tot slot de gevraagde overzichtsfoto van de Maserati collectie. Daar zijn ook een paar modellen bijgekomen, die in de komende up- date te zien zijn. De collectie telt onderhand 27 Maserati modellen.

Collectie Porsche in 1/43