Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Thanx voor alle positieve antwoorden. Om het advies van Markopolo op te volgen post ik nu maar gewoon thumbnails. Kan iedereen zelf bepalen om de pics op full size te zien.
Deze update heeft:
Totip Ferrari F40 1984 1:18 (Bburago)
Nissan Skyline R34 GTR 1999 1:18 (Motormax)
Tuned Acura NSX 2002 1:18 (Muscle Machines)
Alvast een voorproefje van nieuwe pics van mn JGTC wagens (meer post ik later vanavond of morgen):
Vooral deze van de Supra vind ik persoonlijk een erg mooie foto.
Peugeot 206 WRC 1:18 (Solido)
En binnenkort wordt mn collectie weer groter, komt iig nog een JGTC racewagen bij, de Takata Dome Honda NSX #18 (2003), die inmiddels is gearriveerd bij Modelcar Center en hopelijk laat de Hasemi Motorsport GZOX SSR Nismo Fairlady Z #3 (2004) ook nie lang meer op zich wachten.
Vandaag even een nieuwe auto opgehaald, opnieuw een JGTC Race Car van AutoArt. Ditmaal is t de Takata Dome Honda NSX #18 (2003).
Piccies van de Takata Dome Honda NSX (ook deze is wel heel erg gaaf ):
Vanavond zal ik even de foto's posten van mn Lambo Diablo SV (Maisto), Ferrari 348tb (Bburago) en mn Porsche GT3 Strasse (Bburago) en Porsche 911 Turbo (Bburago).
Hopelijk komt de Hasemi Motorsport GZOX SSR Nissan Fairlady Z JGTC #3 (2004) ook snel. Wil die echt graag hebben. En hopelijk komt de Nissan Skyline R34 GTR Midnight Purple Edition er nog bij.
Hehehe.. Idd, van Gran Turismo 4 ken ik de Takata Dome Honda NSX ook. Net als de Xanavi Nismo Skyline en de Esso Ultraflow Supra.
Anyway, hier zijn nog wat piccies:
Lamborghini Diablo SV 1:18 (Maisto, volgens mij is dit Maisto model best wel zeldzaam)
Ferrari 348tb 1:18 (Bburago)
De Porsche GT3 Strasse en 911 Turbo komen later.
De piccies van 2 van mn Porsches, as promised:
Porsche GT3 Strasse 1:18 (Bburago)
Porsche 911 Turbo 1:18 (Bburago)
Porsche GT3 Strasse en Porsche 911 Turbo samen:
Kan iemand mij aub even uitleggen why ik geen 2 berichten achter mekaar kan plaatsen? maar why ie een bericht wat een dag later wordt gepost bij mn vorige bericht in zet?????