Erg mooie aanwinst, geel staat de Marcos goed
Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- pabloprimera
- Contacteer:
Marcos Euser
Beste Matt,
Fantastisch de Marcos, Chapo man.
Gr. Paul
Fantastisch de Marcos, Chapo man.
Gr. Paul
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Zo af en toe een 1:18 erbij is niet te versmaden.
Ben dan ook blij dat ik dit (retired) model nog bij een van de partners op de kop heb kunnen tikken.
Ik heb vandaag wat eerste foto's gemaakt en later zullen er ook wat detailfoto's volgen.
Het gaat zich om de Porsche 934 RSR Turbo van Toine Hezemans uit het seizoen 1976 en waarhij hij het Europees GT kampioenschap behaalde. (zeges in: Nürburgring, Zeltweg, Norisring, 6 uur van Monza en tenslotte beide manches in Hockenheim).
Op het einde van het seizoen had hij 100 punten bij elkaar gereden,.....43 méér dan nummer twee in het klassement Kelleners.
Het 1:18 model is van Exoto en is in mijn ogen dan ook werkelijk SCHITTEREND afgewerkt.....alleen is het niet zo gezond voor de portomonee..

Ben dan ook blij dat ik dit (retired) model nog bij een van de partners op de kop heb kunnen tikken.
Ik heb vandaag wat eerste foto's gemaakt en later zullen er ook wat detailfoto's volgen.
Het gaat zich om de Porsche 934 RSR Turbo van Toine Hezemans uit het seizoen 1976 en waarhij hij het Europees GT kampioenschap behaalde. (zeges in: Nürburgring, Zeltweg, Norisring, 6 uur van Monza en tenslotte beide manches in Hockenheim).
Op het einde van het seizoen had hij 100 punten bij elkaar gereden,.....43 méér dan nummer twee in het klassement Kelleners.
Het 1:18 model is van Exoto en is in mijn ogen dan ook werkelijk SCHITTEREND afgewerkt.....alleen is het niet zo gezond voor de portomonee..

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Laten we maar gerust stellen dat de livery SAAI is.Ricardo schreef:Schitterende aanwinst inderdaad. Heb de oranje van me vader wel eens even uit de vitrine gehad. Echt de details zijn subliem te noemen.Livery is niet super spannend
Maar HARD ging hij wél.
Carpe Diem
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
-
rsh_scuderia