Maar wat wordt het nou? Het word het einde van het rechte stuk met daarna een bocht en nog 4 pitboxen met skyboxen erop en dan nog (denk ik) een podium
Het ontwerp van het circuit heb ik zelf bedacht maar de pitboxen heb ik een beetje afgekeken..
Hier dan de foto's:

Update 01-04-06
Eindelijk weer een stukkie verder...
Er is bij:
-5 bandenstapels(van de 50 ofzo)
-Soort begin van hekwerk in de pitmuur voor het gaas langs te spannen.
-2 Gasflessen voor de moersleutels(er moeten er nog 2)
-"stangen" boven het gedeelte waar de auto's stoppen voor de moersleutelslange te geleiden.

(slangetje ff geprobeerd maar dat moet nog veel beter

Update 05-04-06
Ik ben nog niet echt verder maar heb nu wel de pitsstraat lamp af, dus ff een filmpje gemaakt, ik "bediende" zelf toen het schakelaartje

(dit is wel het filmpje van de "oude" lampjes, deze maakten soms niet goed contact en ik zat toen een beetje te morren en toen brak er iets af dus kon alles weer overnieuw, dat is vandaag gedaan(anderen gister) en die zijn precies hetzelfde..

http://s83.photobucket.com/albums/j318/ ... 2_3212.flv
Update 14-04-06
Nou, daar gaan we nog maar een keer, gister ge-update maar alles weer weg..
Nou ja, wat is erbij?:
-Asfalt geplakt ==> goede kleur geschilderd, witte lijnen en een beetje slipsporen.
-Verlichting in de piboxen(sinds vandaag ook in de skyboxen!)
-Zo'n "hokje" aan de pitmuur(weet niet hoe zo'n ding heet..)

Update 28-04-06
Na een lange tijd maar weer eens een updatje..:
Marko, je krijgt toch gelijk.. Ik ga voor DTM... M'n vader wil niet zeggen waar(binnenkort jarig..

Ik had eerst een soort F1 "krik" gemaakt maar ik dacht dat ze in de DTM toch wel andere hadden en dat is dit dus geworden(misschien lijken ze niet zo maar zo vind ik het wel goed..en die pijl enz. word nog iets beter..):

Ik was ook niet tevreden over de luchtdrukflessen dus heb ik ze anders gemaakt (links nieuw en rechts oud)

Zo ong. wil ik het toepassen:

Update 30-04-06
Niet zo een grote update maar ook even een vraagie, zal ik die slangen die naar beneden komen zeg maar "gekruld" doen of gewoon "recht"?
Nja, hier een voorbeeld(intussen ook al 2 wielmoersleutels gemaakt) en ook die tank installatie die een monteur draagt, niet op de foto maar wel ff een poppetje gemaakt

Update 01-05-06
Nu ik vakantie heb blijf ik lekker updaten dus..

Vandaag nog een "ladenbak" gemaakt met wat gereedschap erop, dit is voor 1 wagen en er is plek in 2 boxen voor nog 3 auto's dus, nog 3 keer zoiets..
(ik weet het van de handzaag, het hoort er niet echt thuis maar vond het toch leuk om te maken)
Stuurtje is 1:72 maar zo erg is dat nou ook weer niet..

Update 27-05-06
Hehe, eindelijk dan weer eens een update, beetje druk met school gehad en nu dan weer wat kunnen doen

Wat is er gebeurt?
-(Veiligheids)Hekken bovenop muur.
-Reclamebord boven de baan(Ideeën voor welk merk?)
-Podium

Kleine Update 16-08-06
Eindelijk weer eens tijd om aan de pits te werken..

Nu zijn alle luchtdrukslangen klaar, en de moersleutels zitten er ook aan. (op de foto niet, maar die zit er inmiddels ook aan)

Nu zit ik met een probleem, ik weet niet wat voor "situatie" ik moet doen.
Ik heb 2 verschillende foto's genomen met verschillende situaties.( die muur word dan meer een vloeiende lijn.)
Zoiets was ik van plan, maar nu wil ik jullie vragen, hebben jullie betere ideeën?(banden, hekken,vangrail..?)
Voorbeeld:

Mochten jullie ideeën hebben, maak ff een tekening!

Update 12-02-07
Jaja, eindelijk dan. Misschien zijn velen het al vergeten, maar het project is weer hervat! Over 2 weken sta ik op de "Modelbouwshow" in Goes, dus wil ik hem toch wel afhebben. Afgelopen dagen al een update willen plaatsen, maar die hackers..

Goed, het meeste is wel klaar qua bouwen, dus ben ik vooral begonnen met het kleine werk, dus de details zoals de luchtdrukflessen, krikjes, bandenstapels en noem maar op. Dit zijn trouwens al oudere foto's, intussen is er al weer het een en andere (netter) geverfd.
Pitboxen, inmiddels alle slangen en flessen geschilderd:

Pitmuur, inmiddels alle hekjes en zitjes geschilderd:

Pitgebouw, inmiddels die vakjes achter het podium netjes geschilderd:

Muur, de muur achter de banden, hier nog het aluminium-kleurige is intussen ook allemaal (mat)zwart geschilderd:

Binnenbocht, intussen ook die muur (mat)zwart geschilderd:

Tsja, hier is intussen niks aan veranderd: