2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Porsche

Bericht door Porsche »

:hand: Ola zo gemakkelijk kom je er niet vanaf van mooie dingen moet ik ook de voorkant kunnen zien die is meestal de :shifty: :sick: :snooty: moeite
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

SWB's

Bericht door Ferrari10flrb »

Vind ik ook, wil ook weten welk merk en waar je ze vandaan hebt :drool: :worshippy:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Exoto 312 T 1975 Lauda

Zojuist gewonnen op Ebay:

Ferrari 312 T 1975 Lauda

Is Sinterklaas cadeau van mijn geweldige vriendin!!

En ook nog eens tegen een scherpe prijs.

Verzamel in principe 1/43, formaat speelgoed auto volgens mijn vriendin. Die wil ze niet sponsoren.

Maar voor een Exoto maak ik graag een uitzondering. :worshippy: :thump_up: :drool:

Foto's volgen vanzelfsprekend nnToegevoegd na 7 uren 51 minuten:nn Kijk en huiver: de eerste foto's :worshippy: :drool: :thump_up:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Cadeau van mijn lieve vriendin!! Verzamel normaal gesproken alleen 1/43, heb een paar 1/18. Mijn vriendin vind 1/43 maar "speelgoed". Maar voor een Exoto maak ik graag een uitzondering!

Model gewonnen op Ebay, had rekening gehouden met een fors bedrag maar viel mee. :doh: Nu maar hopen dat ik het model snel thuis heb!
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Gefeliciteerd met je aankoop (of eigenlijk die van je vriendin) exact hetzelfde model dat ik ook van mijn vriendin heb gekregen voor mijn verjaardag dit jaar. Schitterend model, een aanwinst voor je verzameling!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
ferrariboy
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

met een model van exoto heb je altijd een blikvanger in je verzameling , is één van de mooist afgewerkte modellen die er zijn , prijs je gelukkig met je vriendin ( de mijn wil mijn autokes buitensmijten :evil: )
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Die Exoto is waanzinnig gedetailleerd. :worshippy:

Ik spaar ook het speelgoed formaat 1/43 maar ik vrees dat als ik ooit voor de bijl ga met een 1/18 het ook door een Exoto komt :wink:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Ferrari10flrb
Contacteer:

Exoto

ferrariboy schreef:met een model van exoto heb je altijd een blikvanger in je verzameling , is één van de mooist afgewerkte modellen die er zijn , prijs je gelukkig met je vriendin ( de mijn wil mijn autokes buitensmijten :evil: )
Doe ik ook zeker! Maar ze is niet altijd even vriendelijk over mijn 2e passie hoor. Ze vond het alleen wel heel "zielig" dat Lauda bijna is verbrand ooit. nnToegevoegd na 12 minuten:nn
model1op43 schreef:Die Exoto is waanzinnig gedetailleerd. :worshippy:

Ik spaar ook het speelgoed formaat 1/43 maar ik vrees dat als ik ooit voor de bijl ga met een 1/18 het ook door een Exoto komt :wink:
Zo is het bij mij dus ook gegaan! Vrees dat er wel meer Exoto's gaan komen :drool:
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Mooie aanwinst, echt een hebbeding :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Diciotto

Re: Exoto 312 T 1975 Lauda

Bericht door Diciotto »

Ferrari10flrb schreef:
Is Sinterklaas cadeau van mijn geweldige vriendin!!
Mooie Exoto - je moet wel heeeeel flink geweest zijn :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Ferrari10flrb
Contacteer:

Re: Exoto 312 T 1975 Lauda

Diciotto schreef:[..]

Mooie Exoto - je moet wel heeeeel flink geweest zijn :mrgreen:
Valt wel mee hoor. Gewoon stug volhouden dat je niets te wensen hebt....behalve.......... :wink:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Gefeliciteerd met je hartstikke mooie aanwinst. Het is overigens een wereldwonder dat Lauda de brand overleeft heeft. :shock:

Ik heb in het verleden in 1/18 en zo gespaard. Blijft mooi, maar ikhoud me aan 1/43. 8) Mijn vriendin spaart 1/18 :P
Ferrari10flrb
Contacteer:

Exoto Lauda

jonnoT schreef:Gefeliciteerd met je hartstikke mooie aanwinst. Het is overigens een wereldwonder dat Lauda de brand overleeft heeft. :shock:

Ik heb in het verleden in 1/18 en zo gespaard. Blijft mooi, maar ikhoud me aan 1/43. 8) Mijn vriendin spaart 1/18 :P
Dank je! Absoluut, als 5 - 6 jarig jochie was ik al gek van de F1 en dan vooral Lauda met Ferrari. Heb van het ongeluk nachtmerries gehad!
Heb ook nog geprobeerd om mijn skelter aan te steken, ik was namelijk altijd Niki Lauda tijdens de skelterraces in de buurt.

Dat zie je niet zoveel vrouwen die modelautos verzamelen, leuk hoor! In ieder geval kun je geen ruzie maken over 1/43 of 1/18!
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zeer mooi model :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

December Update

117ayrton schreef::D zeer mooi model :thump_up:
Dank jewel.

Naast de genoemde 312 T, nog het volgende te verwachten:

500 TRC, nr 28, Le Mans 1957, van ART
250 SWB nr 14, Le Mans 1961, Top Model
512 BB, 47, Le Mans 1981, IXO.

Had me ook voorgenomen om het even rustig aan het doen in november en december..........tja............, niet echt gelukt.

De 500 TRC, heb ik bijna voor niets op Ebay gewonnen. Geloof dat Merge Left (de welbekende Monica) een heel pakhuis met dat model heeft!
En kreeg via mail een kortingsbon op de verzendkosten op Ebay bestellingen die betaald worden met Pay Pal. En dat kan ik natuurlijk niet laten lopen, toch?
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D kijk al uit naar je volgende update ,dat stiller aan doen is bij mij ook al heel veel keren mislukt eerlijk gezegd :mrgreen: :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie