Doe ik ook zeker! Maar ze is niet altijd even vriendelijk over mijn 2e passie hoor. Ze vond het alleen wel heel "zielig" dat Lauda bijna is verbrand ooit. nnToegevoegd na 12 minuten:nnferrariboy schreef:met een model van exoto heb je altijd een blikvanger in je verzameling , is één van de mooist afgewerkte modellen die er zijn , prijs je gelukkig met je vriendin ( de mijn wil mijn autokes buitensmijten)
Zo is het bij mij dus ook gegaan! Vrees dat er wel meer Exoto's gaan komenmodel1op43 schreef:Die Exoto is waanzinnig gedetailleerd.![]()
Ik spaar ook het speelgoed formaat 1/43 maar ik vrees dat als ik ooit voor de bijl ga met een 1/18 het ook door een Exoto komt
Mooie Exoto - je moet wel heeeeel flink geweest zijnFerrari10flrb schreef:
Is Sinterklaas cadeau van mijn geweldige vriendin!!
Valt wel mee hoor. Gewoon stug volhouden dat je niets te wensen hebt....behalve..........Diciotto schreef:[..]
Mooie Exoto - je moet wel heeeeel flink geweest zijn
Dank je! Absoluut, als 5 - 6 jarig jochie was ik al gek van de F1 en dan vooral Lauda met Ferrari. Heb van het ongeluk nachtmerries gehad!jonnoT schreef:Gefeliciteerd met je hartstikke mooie aanwinst. Het is overigens een wereldwonder dat Lauda de brand overleeft heeft.![]()
Ik heb in het verleden in 1/18 en zo gespaard. Blijft mooi, maar ikhoud me aan 1/43.Mijn vriendin spaart 1/18
Dank jewel.117ayrton schreef:zeer mooi model