maar per 5 januari......
een auto die beter past bij mijn formaat.....
De Nieuwe Seat ALTEA XL

Groet Winno
ps....Leon kopen????
...........................Ricardo schreef:[..]
Moet Martin deze keer gelijk geven
Ach zoveel geld heb ik nietwvniersen schreef: dan heb je de kofferruimte nog niet gezien.....
daar kunnen HEEL VEEL modelautodozen in hoor....
en als er weer een meeting is hoeven jullie niet meer appart te rijden dan kan je gewoon samen rijden en nog alle modellen meenemen....
de hele jaar voorraad van Frank bevoorbeeld... :liar:
groet...weet niet of ik dit wel meen....Winno
Dat vind ik dat wel weer eenwvniersen schreef:ps aan mijn formaat ben ik al aan het werken....
zit inmiddels al 6 weken thuis met een Hernia.....toch ondanks dat een kilo of 5 al kwijt.....
da's dan mooi geregeld, ik PB het adres wel waar je me op kan komen pikkenen als er weer een meeting is hoeven jullie niet meer appart te rijden dan kan je gewoon samen rijden en nog alle modellen meenemen....
Of zijn vrouw pakt hem harder aan dan zijn baas natuurlijk...dat je dus ondanks dat je thuis zit en dus weinig in beweging bent wel 5 kg kwijt bent geraakt![]()
Auwzit inmiddels al 6 weken thuis met een Hernia
Als ik dan in de buurt ben....(Annen)...Jolly Club schreef:da's dan mooi geregeld, ik PB het adres wel waar je me op kan komen pikkenen als er weer een meeting is hoeven jullie niet meer appart te rijden dan kan je gewoon samen rijden en nog alle modellen meenemen....![]()