Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi rood is niet lelijk nee, dat ziet er top uit met die 3 kasten, optimaal plaatsgebruik ook he Die GTO is er idd op vooruitgegaan met zijn nieuwe velgen, maar idd wel duur zeg wacht in spanning op de foto's van je nieuwe aanwinst
Dat is een waarheid als een koe, dat je wat over moet hebben voor je hobby. Als je dat niet hebt kun je net zo goed niks verzamelen. Mijn eerste wagens waren ook goedkoper dan de auto's die ik nu tegenwoordig aanschaf....Maargoed iedere gek heeft zo zijn gebrek...en bij ons is dat modelauto's En hoe duurder, hoe mooier meestal
Dat is een waarheid als een koe, dat je wat over moet hebben voor je hobby. Als je dat niet hebt kun je net zo goed niks verzamelen. Mijn eerste wagens waren ook goedkoper dan de auto's die ik nu tegenwoordig aanschaf....Maargoed iedere gek heeft zo zijn gebrek...en bij ons is dat modelauto's En hoe duurder, hoe mooier meestal
Daar spreek ik je niet in tegen nee, ik ga zelf tegenwoordig ook voor de duurdere modellen omdat ze er beter uitzien, maar soms duurt t echt n eeuwigheid voordat ik t geld weer bij mekaar heb voor ene daarom maar knutselen met wat goedkopere materialen voor de Bburago's voor mij
Ik koop ook niet iedere week een nieuw model. Meestal koop ik het model alleen als ik het geld er voor heb of als ik het persee wil hebben. Dan maar wat langer wachten, maar daardoor wordt het sparen wel steeds leuker. En mensen hebben verschillende smaken. Jelmer heeft bijv. netzoals sommige andere een verzameling ferrari's en ik spaar weer andere auto's. Daardoor heb je veel stof om over te praten
ik vind een ferrai eingelijk niet mooi, veel te veel hoekige modelle.
als je dit hoekig noemt?
Maar goed... ik vind weer niks aan die gestylde auto... En het is maar goed dat niet iedereen Ferrari's verzameld, anders was er voor mij niks overgebleven!!
Jelmer, ik zie dat je al wat gevonden hebt. Zodra ik weer wat zie staan laat ik je het z.s.m weten
ziet er basic en overzichtelijk uit Jelmer! Is die opstelling van freewebs standaard ofzo, BU had em namelijk ook, want dan ga ik het ook eens proberen Nette foto's ook
de opzet is in zoverre standaard zoals ik het heb, maar je kan alles wel een ander kleurtje geven of een iets ander figuurtje. Het is heel simpel en makkelijk om te maken.
Jelmer, begint een mooie site te worden. Die layout had ik eerst ook alleen dan in het blauw. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit. Wanneer hij helemaal klaar is moet je maar ff pben dan zet ik wel een link op mijn site voor jou.
Veel succes met bouwen