Bullshit, trouwen in een Donkervoort kan ook, dus dan gaat het zeker wel passen in een Viper!ViperArry schreef:Vervoer wordt nog bekeken.... de Viper past niet (jurk etc).
Welke wallpaper hebben jullie op dit moment geïnstalleerd?
- Donkervoort
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
Maar Arjen, is dit dan niks voor je? Ruimte genoeg, en de jurk kan niet over de grond slepen!
http://www.thisfunsforyou.com/image/fun ... ousine.jpg
http://www.thisfunsforyou.com/image/fun ... ousine.jpg
haha.... das een goeie.
Die vindt mn aanstaande vast té lomp.
En, natuurlijk zie ik mezelf achter het stuur zitten, maar.....
Jammergenoeg leven we niet in Amerika (en aan de andere kant gelukkig maar)..... daar huur je een Viper bijna op elke hoek van de straat, zijn de verzekeringen anders geregeld etc.
Hier is de combinatie
- Viper
- 500 Pk
- geen ABS
- verhuur
onverzekerbaar. Dus wordt ie niet verhuurd.
Het vinden van een eigenaar die akkoord zou gaan met zelf rijden vind je dan ook niet......
En, als de jurk dan ook nog eens niet past of heel moeilijk wil.... dan zoeken we gewoon een andere.
Die Viper komt er wel over een paar jaar. (en dan niet om te huren)
Die vindt mn aanstaande vast té lomp.
En, natuurlijk zie ik mezelf achter het stuur zitten, maar.....
Jammergenoeg leven we niet in Amerika (en aan de andere kant gelukkig maar)..... daar huur je een Viper bijna op elke hoek van de straat, zijn de verzekeringen anders geregeld etc.
Hier is de combinatie
- Viper
- 500 Pk
- geen ABS
- verhuur
onverzekerbaar. Dus wordt ie niet verhuurd.
Het vinden van een eigenaar die akkoord zou gaan met zelf rijden vind je dan ook niet......
En, als de jurk dan ook nog eens niet past of heel moeilijk wil.... dan zoeken we gewoon een andere.
Die Viper komt er wel over een paar jaar. (en dan niet om te huren)
Laatst gewijzigd door ViperArry op do 14 dec 2006 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
nou, 500 pk+geen ABS= gevaarlijk, vooral met huurauto's. Dan nemen verzekeringsmaatschappijen geen enkel risico. Als zo'n ding crasht, kunnen ze de 13e maand vergeten...
En idd, als ik een Viper zou hebben zou ik er ook niet zomaar iemand in laten rijden
Ach, je vindt vast wel een gepaste auto. Een oude Volvo ofzo...
En idd, als ik een Viper zou hebben zou ik er ook niet zomaar iemand in laten rijden
Ach, je vindt vast wel een gepaste auto. Een oude Volvo ofzo...
- Jolly Club
nee hoor zou het niet overleven veel te koud voor iemand die die in Afrika geboren isvolvofiel schreef:je buitenhuisje?
Mijn achtergrond zal de komende weken wel blijven staan denk ik, vind 'm zo mooi
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carfanatic
- Contacteer:
- Supercharged