En nu terug op 1/18 en 1/43 focussen
Yurinator update 24/12/2006 (en nu even lange rust)
Het heeft even geduurd eer ik nog eens een update kon posten, maar een mens moet nu eenmaal soms wat geld opzij zetten eer hij iets kan kopen (niet dat ik deze meteen heb betaald, als je begrijpt wat ik bedoel
). Het was een droom en die is nu uitgekomen om ooit zo een autotje te hebben, en ik kan verzekeren, hij rijdt nog beter dan in Need for Speed of Richard Burns Rally (alhoewel ik nog niet boven den 120 ben geweest...en ook niet meteen ga doen). Heb er wel mijn andere droomauto voor moeten opgeven, maar de kosten voor de keuring zag ik echt niet meer zitten.
.
Laatst gewijzigd door Yurinator op di 19 dec 2006 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor de toffe reacties.

Dit was mijn vorige autotje, mis hem natuurlijk, maar ze zijn niet te vergelijken met elkaar.
En ik ben al in aanraking gekomen met de onze nationale trots met de blaasbalgjes. Had hem 3 dagen en mocht al meteen alles laten checken en blazen. Alles natuurlijk in orde want ik drink niet en reed amper 50 kmh. Brengt mijn totaal van tegenhouden door de politie van dit jaar op 5, en geen enkele keer deed ik iets mis, ik werd gewoon "routinematig" van de weg geplukt
. Het went hoor, en zeker nu alles legaal is
.

Dit was mijn vorige autotje, mis hem natuurlijk, maar ze zijn niet te vergelijken met elkaar.
En ik ben al in aanraking gekomen met de onze nationale trots met de blaasbalgjes. Had hem 3 dagen en mocht al meteen alles laten checken en blazen. Alles natuurlijk in orde want ik drink niet en reed amper 50 kmh. Brengt mijn totaal van tegenhouden door de politie van dit jaar op 5, en geen enkele keer deed ik iets mis, ik werd gewoon "routinematig" van de weg geplukt
- subarufreak
- Contacteer:
Nieuwe update (het is Kersmist he).

4 jaar heb ik hier op moeten wachten, jammer genoeg een sealed body (niet wat ze toen aangekondigd hebben), maar ik kon hem toch niet laten staan.

Deze ook al een jaar geleden besteld toen hij net uit was, maar was toen al uitverkocht...nu terug binnen.

Deze stond ook al 3 jaar in backorder ofzo.

Dit is gewoon voor de fun, een soort kerstverhaal zonder stal, vee en koningen
.
Prettig Kerstmis iedereen.

4 jaar heb ik hier op moeten wachten, jammer genoeg een sealed body (niet wat ze toen aangekondigd hebben), maar ik kon hem toch niet laten staan.

Deze ook al een jaar geleden besteld toen hij net uit was, maar was toen al uitverkocht...nu terug binnen.

Deze stond ook al 3 jaar in backorder ofzo.

Dit is gewoon voor de fun, een soort kerstverhaal zonder stal, vee en koningen
Prettig Kerstmis iedereen.

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Mooi British Green Racegeweld! 
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!

Collectie Porsche in 1/43