De collectie van Bart **15-09**

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Het modelbouwen zit je duidelijk in het bloed Bart :thump_up:
:worshippy: R..E..S..P..E..C..T :worshippy:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Moet zeggen dat die Exoto ook een leuke aanvulling is op je collectie. Echt meesterwerkjes die exoto's :thump_up:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ricardo schreef:Moet zeggen dat die Exoto ook een leuke aanvulling is op je collectie. Echt meesterwerkjes die exoto's :thump_up:

Welke Exoto :?: Je bedoelt de Porsche, die is door mijzelf gemaakt. Was een bouwdoos van Tamiya :!:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Bart schreef:
Ricardo schreef:Moet zeggen dat die Exoto ook een leuke aanvulling is op je collectie. Echt meesterwerkjes die exoto's :thump_up:

Welke Exoto :?: Je bedoelt de Porsche, die is door mijzelf gemaakt. Was een bouwdoos van Tamiya :!:

Hmm het was vannmorgen dus te vroeg :doh: Maar als ie zelf gemaakt is dan vind ik het helemaal een meesterwerk :thump_up: :worshippy:
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Complimenten wat een fantastische modellen. Met name bij de Jaguar XJR9 en de Porsche 935 loopt het water me in de mond :drool:
Knap gemaakt hoor :worshippy:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

dat is wel duidelijk denk ik :lol:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Bart heb je ook foto's van de F190 van Prost met de motorkap eraf?
Ik wil wel eens smullen van die gedetailleerde motor :drool:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Die Porsche ziet er wel Ubergaaf uit :thump_up: dacht ook eerst dat het een Exoto was, maar wat boerke zegt, respect 100% :D
Die DTMers zijn ook erg gaaf, vooral die Opel met de vleugeldeuren :worshippy: zaten zeker heel wat uurtjes werk in :?:
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Waanzinnig mooie modellen Bart,

Mijn complimenten :thump_up:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Zo dat ziet er puik uit Bart.

Heb je ze allemaal in één keer goed gebouwd of heb je ook weleens hele grote problemen gehad?
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

boerke04 schreef:Bart heb je ook foto's van de F190 van Prost met de motorkap eraf?
Ik wil wel eens smullen van die gedetailleerde motor :drool:

Op dit moment niet. Dan moet ik eerst alles los schroeven, alleen daar ben ik niet blij mee aangezien alles van plastic is,en nu mooi op elkaar sluit.

Markopolo schreef:Die Porsche ziet er wel Ubergaaf uit :thump_up: dacht ook eerst dat het een Exoto was, maar wat boerke zegt, respect 100% :D
Die DTMers zijn ook erg gaaf, vooral die Opel met de vleugeldeuren :worshippy: zaten zeker heel wat uurtjes werk in :?:

Gemiddeld ben je met een model wel een klein maandje bezig als je het een beetje mooi wilt laten lijken. Of gewoon in 2/3 dagen kan natuurlijk ook. Maar dat is het niet waard, aangezien zo'n bouwdoos gemiddeld inclusief alle toebehoren (verf) zo'n ?75 kost :!:

Schumi28 schreef:Zo dat ziet er puik uit Bart.
Heb je ze allemaal in één keer goed gebouwd of heb je ook weleens hele grote problemen gehad?

Tuurlijk gaat er wel eens wat mis. Bij de Opel ben ik een week met de vleugeldeuren bezig geweest. Nu kan ik ze open laten staan, maar ook weer sluiten. Volgens de bouwtekening moest je een keuze maken. Achteraf bleek dat ik een verkeerde druk van de bouwbeschrijving erbij had gekregen :evil: Gewoon veel oefenen en tijd nemen is het beste wat je kan doen.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Mooie plaatjes van de Porsche Bart :worshippy:

Schitterende wagen vind ik het, en je hebt het bouwen aardig in de vingers zo te zien :thump_up:

Kun je trouwens nog achterhalen welke blauwe verf je voor de Subaru hebt gebruikt ? Ik heb twee Heller Kits van Subaru's gebouwd en ben niet tevreden met de kleur die ze aanbevelen in de bouwbeschrijving :(

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dragonfly

Bericht door Dragonfly »

Knap werk Bart :)
mag ik eens vrage waar jij je models vandaan haalt want als zoen kit met alles bij 75? kost dan zit jij toch bij een dure winkel denk ik hoor ;)
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Dragonfly schreef:Knap werk Bart :)
mag ik eens vrage waar jij je models vandaan haalt want als zoen kit met alles bij 75? kost dan zit jij toch bij een dure winkel denk ik hoor ;)

Een kit kost gemmideld hier in Zwolle al gauw ?35-?40. (Tamiya)
Een spuitbus van Tamiya kost ?7,50-?8
Potje verf is ?2,00

Als voorbeeld de Astra.
Kit ?40
Spuitbus 2x ?15
Potjes verf 6x ?12
Grondverf ?9
Totaal ?76. Op een gegeven moment heb je natuurlijk een hoop verf, waardoor je minder hoeft te kopen. Maar het blijven dure potjes. Daarom koop ik ze regelmatig op Ebay de kits. Scheelt te veel in het geld. :mrgreen:

@Martin. De spuitbus is van Tamiya met de kleurcode: TS50 (Imca Bleu)/ :wink:
Bracer

Bericht door Bracer »

Heel mooi gedaan allemaal die DTM wagens zien er toch ook goed uit he :wink: vooral die Opel vind ik mooi gedaan, die vleugeldeuren zijn top :thump_up: was de extra tijd zeker waard :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie