Wat te sparen?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Dit is niet echt iets wat iemand voor je kan beslissen. Jij moet er enthousiast over zijn en blijven en vooral belangrijk: jij bent degene die het moet betalen.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Eigenlijk een verkeerde hoofding, moet zijn:

Aan wat je geld uitgeven!
Afbeelding

Forza Ferrari
Tim

Bericht door Tim »

Las Vegas schreef: Maar uiteindelijk lijkt het mij het slimste om gewoon te kopen wat ik mooi vind.
Precies. :thump_up:

Als je aan anderen gaat vragen wat je zou moeten verzamelen kun je beter in de politiek gaan denk ik. :mrgreen:
Koop de modellen die je mooi vind, en als er dan toevallig een lijn in te vinden is is dat mooi meegenomen. 8)
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
2cv

Bericht door 2cv »

Je kan ook eens iets sparen wat (bijna) niemand spaart. Citroëns bijvoorbeeld, of prototypes, of oost-duitse auto's.
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Ik ben met vanalles begonnen. Ik verzamelde en kocht wat ik mooi vond. Maar op het laatst had ik zoveel modellen dat ik wel een keuze moest maken wat ik wilde verzamelen. Ik ben toen doorgegaan met Ferrari's omdat ik dat toch het leukste vond, en er was enorm veel keuze binnen dit merk.

Iemand anders kan niet voor jou kiezen wat je moet (mag) verzamelen. Koop gewoon wat je leuk vind, en later maak je vanzelf wel de keuze's waarmee je verder wil gaan.
Afbeelding
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

mooi dat je je keuze gemaakt hebt :thump_up:
Maar van die fabrikanten zal je ook wel afwijken, want UT Models (R.I.P.) heeft ook MB's gemaakt :wink:
Plaats reactie