Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wouter
Schaal: 1:43

Bericht door Wouter »

Geweldig! :drool: :worshippy:
Skyliner
Contacteer:

Bericht door Skyliner »

Poeh poeh... :worshippy: Das echt een prachtstuk... :thump_up:
Ferrari10flrb
Contacteer:

333 SP

Bericht door Ferrari10flrb »

hanzjepanzje schreef:Schitterend model! Als ik zo'n wagen zie hoop ik dat Ferrari zich weer eens met Le Mans gaat bemoeien d.m.v. een fabrieksteam. Goeie aankoop, was ook vast wel een prijzige...
Helemaal mee eens!!! :thump_up: Is ook mijn grote droom en dan mooi die oliegestookte A4's en 407's op ronden rijden :wink: :D nnToegevoegd na 2 minuten:nn
Matt Modelautos schreef:Ik kan wel zeggen dat 2006 een goed verzameljaar is geweest. Nadat er flink wat nieuwe releases zijn geweest van Dutch Drivers, ook de nummer 2 en 3 van mijn "most wanted" lijst gevonden. (De Courage C36 van Jan Lammers en onderstaand model). Nu alleen nog de ATS D4 van Lammers zien te vinden en ik kan een nieuwe lijst gaan maken. :dance:

Het is de winnende auto uit de 24 uur van Daytona 1998 en gereden door Arie Luyendyk, Gianpiero Moretti, Mauro Baldi en Didier Theys. Hij is van het merk BBR (Factorybuild) en in de schaal 1:43.
Nu weet ik ook meteen weer waarom kitjes toch mijn voorkeur hebben.
img241.imageshack.us/img241/3166/1998ferrari333spcdq5.jpg

img241.imageshack.us/img241/650/1998ferrari333spaqq0.jpg

img241.imageshack.us/img241/6739/1998ferrari333spbij4.jpg

img241.imageshack.us/img241/8066/1998ferrari333spdjz7.jpg

Mooooooooooooooi!!! :worshippy: :drool: :drool: :thump_up:
En idd toch een stapje hoger dan mijn Minichamps 333SP. Ga ook op jacht naar een BBR 333 SP!
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Weer een mooie update!
Afbeelding

Forza Ferrari
Diciotto

Bericht door Diciotto »

3 :worshippy: 3 :worshippy: 3
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
boerke04

Bericht door boerke04 »

:shock: Schitterend model Matt, een mooie afsluiting van je verzameljaar :drool: .
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Dat is zeker een mooi model alszijnde pronkstuk van je verzameling 8)

Zoek je die ATS ook als gebouwd model of wil je die liever zelf bouwen?
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Een van de Le Mans racers met een schitterend geluid.
BBR heeft er een waar pareltje van gemaakt, subliem :worshippy:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Markopolo schreef:Zoek je die ATS ook als gebouwd model of wil je die liever zelf bouwen?
Maakt me eigenlijk niet uit, als hij tenminste fatsoenlijk gebouwd is. Ik zoek nu al dik twee jaar naar dit model :cry: en dan kun je niet al te kieskeurig zijn.
Alleen weiger ik pertinent om 200,00 euro of meer voor z'n model neer te tellen. :nuts:
Dit omdat hij gemaakt werd door het merk Tenariv en een "van dik hout zaagt men planken" kit is........maar zeldzaam is ie wél.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

Prachtig model om het jaar 2006 mee af te sluiten :thump_up: :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

En als start van dit jaar een Courage C65
Deze werd in Le Mans 2006 o.a. gereden door de op 24 juni 1969 in Alkmaar geboren Michael Vergers. Zijn medecoureurs waren Juan Barazi (FR), en Neil Cunningham (NZL). Ze wisten een 21ste plek te behalen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat tot voor 3 dagen ik nog nooit van deze DD-er had gehoord. :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Carpe Diem

Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik moet ook eerlijk bekennen dat tot voor 3 dagen ik nog nooit van deze DD-er had gehoord. :oops:
Ben dus niet de enige :wink:

Een jaar geleden vroeg ik me nog of je niet gauw uitverzameld bent als je Dutch Drivers besluit te gaan verzamelen, maar ik verbaas me er telkens weer over hoeveel er eigenlijk op dit gebied te koop blijkt te zijn ! :thump_up:

Hou je het puur bij de circuitwagens Matt, of ga je je ook nog in bijvoorbeeld Nederlandse Rally-rijders verdiepen ?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Jolly Club schreef:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat tot voor 3 dagen ik nog nooit van deze DD-er had gehoord. :oops:
Ben dus niet de enige :wink:

Een jaar geleden vroeg ik me nog of je niet gauw uitverzameld bent als je Dutch Drivers besluit te gaan verzamelen, maar ik verbaas me er telkens weer over hoeveel er eigenlijk op dit gebied te koop blijkt te zijn ! :thump_up:

Hou je het puur bij de circuitwagens Matt, of ga je je ook nog in bijvoorbeeld Nederlandse Rally-rijders verdiepen ?
Het aanbod DD-ers is i.d.d. onverwacht groot Martin,....en het aantal uit te komen modellen stijgt met het jaar. Ik durf zelfs te stellen dat Dutch Drivers verzamelen momenteel "big booming" Sommige fabrikanten springen hier dan ook graag op in. (b.v. Ixo en Spark). Dit heeft natuurlijk ook te maken met de ongekende populariteit van autosport in Nederland.
We hebben er tenslotte in juni weer een evenement bij, nu in Roermond,......demonstraties van velerlei autosportklasses op de A73.

Verder heb ik tot nu toe slechts 2 rally-auto's. Dus die staan nog niet hoog op mijn prioryteit lijstje. Ik moet eerst nog zo'n 30-tal origineel uitgebrachte race-modellen aanschaffen die ik nog achterloop. :doh:
Carpe Diem

The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Mooi model van deze DD en inderdaad, zo kom je nog eens te weten welke DD allemaal gereden hebben.

Matt Modelautos schreef: We hebben er tenslotte in juni weer een evenement bij, nu in Roermond,......demonstraties van velerlei autosportklasses op de A73.

Matt, is hier al een datum van bekend of een website ?

.
Gerben Olsder
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

Matt Modelautos schreef:En als start van dit jaar een Courage C65
Deze werd in Le Mans 2006 o.a. gereden door de op 24 juni 1969 in Alkmaar geboren Michael Vergers. Zijn medecoureurs waren Juan Barazi (FR), en Neil Cunningham (NZL). Ze wisten een 21ste plek te behalen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat tot voor 3 dagen ik nog nooit van deze DD-er had gehoord. :oops:
Hoi Matt,

Wat een mooie bak is dat. Ik heb hem ook besteld maar nog niet binnen. Maar ik zie nu dat het smullen is!
Je volgt toch Le Mans ook wel ieder jaar? Michael Vergers kwam in de verslaggeving meerdere keren voorbij...

Kan je me trouwens nog eens laten weten welke wagens je nog achter loopt?

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Plaats reactie