Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
- hanzjepanzje
- hanzjepanzje
- fish88
- Schaal: 1:43
Ja we zijn rare gasten als verzamelaarshanzjepanzje schreef:en van een bekende handelssite, in nieuwstaat met originele verpakking?
Heb toch altijd het idee dat het model iets minder waard wordt zodra iemand m heeft gehad ookal heeft hij de hele tijd in de doos gezeten...

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Jolly Club
- hanzjepanzje
- jelmer
- Contacteer:
Ik heb ook een poging gedaan om deze te verkopen op marktplaats, maar ik kreeg er niet eens 15 euro voor.. Hij staat nog steeds te koopIs er een Ferrari-liefhebber in het huis die weet wat dit apparaat tegenwoordig waard is ?

Ze worden inderdaad erg veel aangeboden. Met doos en pompje zijn ze nog wel te verkopen trouwens, maar vaak missen die beide.
Hier had ik dit dus moeten vragen ......
Heren, wat is deze kleine verzameling waard
(ps, niet vragen wat ik er voor wil hebben aub)

p.p.s. Als alles goed is zijn alle dozen erbij en de staat is onbespeeld maar stoffig.
Dank u bij voorbaat voor de moeite
Greetz Pim

Heren, wat is deze kleine verzameling waard

(ps, niet vragen wat ik er voor wil hebben aub)

p.p.s. Als alles goed is zijn alle dozen erbij en de staat is onbespeeld maar stoffig.
Dank u bij voorbaat voor de moeite
Greetz Pim
1x 1:1 Corvette 1988 http://Corvette-cars.nl +/- 450x 1:18 Corvette, en meer
- autofreakie
- Contacteer:
US cars waarde ?
autofreakie schreef:welke merken eigenlijk ?? Zo te zien een paar Bburago's en Aa's ??
Dat klopt, van links naar recht :
BBU-kit, BBU, Maisto, BBU, BBU, BBU, Autoart, Autoart, Hotwheels, en Maisto.
Greetz Pim
De Bburago Vipers zijn helaas niet zoveel waard.....
tussen de 10 en 15 euro.
De intermodell Bburago is wat meer waard omdat ie gelimiteerd is en op een beurs is uitgegeven (als ik t goed heb) ik schat m op 25 euro.
De Hotweels GTS/R concept is niet erg vaak te koop te vinden, maar wel in massa geproduceerd, 15 euro.
De Maisto Pacecar wordt regelmatig aangeboden maar is iets bijzonderder door de uitvoering, ook 15 euro.
Dan last but not least de AutoArt Vipers, altijd bijzonder en mooi om in je verzameling te hebben, waard minimaal 40-45 euro.
Heb je eindelijk t antwoord op je vraag...... enne, mocht je je bedenken en ze voor minder weg willen doen, dan mag je me altijd een PB sturen! 
tussen de 10 en 15 euro.
De intermodell Bburago is wat meer waard omdat ie gelimiteerd is en op een beurs is uitgegeven (als ik t goed heb) ik schat m op 25 euro.
De Hotweels GTS/R concept is niet erg vaak te koop te vinden, maar wel in massa geproduceerd, 15 euro.
De Maisto Pacecar wordt regelmatig aangeboden maar is iets bijzonderder door de uitvoering, ook 15 euro.
Dan last but not least de AutoArt Vipers, altijd bijzonder en mooi om in je verzameling te hebben, waard minimaal 40-45 euro.

Cobra's, mustabks en nog een paar US cars
Thank you, jij snapt het maar eerst nog wat andere uSA cars/cobra's/mustangs navragenViperArry schreef:De Bburago Vipers zijn helaas niet zoveel waard.....
tussen de 10 en 15 euro.
Heb je eindelijk t antwoord op je vraag...... enne, mocht je je bedenken en ze voor minder weg willen doen, dan mag je me altijd een PB sturen!
bedankt vast nnToegevoegd na 43 minuten:nn

De #5 p de voorgrond is mijn eerste Exoto ooit (20 jaar geleden ofzo)(met afgebroken wiel enz.) deze is door mijzelf gerestaureerd en is zo goed als klaar.

o.a. een El Camino SS

met o.a. een Boss 302, Mach I
wat is een porsche gt2 zilver ut models waard
ik heb deze ik bedoel het zelfde model 30 euro betaald wel zonder doos
en deze gaat niet onder de 50 weg http://www.kapaza.be/Verzamelen/Modelau ... ODELS.html
en deze gaat niet onder de 50 weg http://www.kapaza.be/Verzamelen/Modelau ... ODELS.html
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Cobra's, mustabks en nog een paar US cars
Afhankelijk van staat en model ( de rode is een veelvoud van de blauwe waard) is een gemiddeld model tussen de 70 en 120 euro waard.Roadrunr schreef:[..]
De #5 p de voorgrond is mijn eerste Exoto ooit (20 jaar geleden ofzo)(met afgebroken wiel enz.) deze is door mijzelf gerestaureerd en is zo goed als klaar.
Nogmaals afhankelijk van staat en model.
De rode gaat weg onder het kopje; "wat de gek er voor geeft, en de leek/de verkoper er verstand van heeft".