Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het was voor mij geen nieuws dat Olav en Allard de Grands Prix gaan doen. Wel werd ik moe van de bijna dagelijkse vragen die mij hierover gesteld werden. Gaat Olav het doen? En Jack? En Allard? En Rick? Het nieuws ligt nu op straat en dus kunnen we ons gaan voorbereiden op een seizoen Allard en Olav! En Jack?
Nou voorlopig zitten de heren een paar weken in de woestijn! Jack in een auto bij Olav en Allard voor RTL. Kunnen Allard en Olav mooi even bij het kampvuur gaan bespreken hoe ze e.e.a. aan gaan pakken en kan Jack de boel een beetje opfrissen bij Allard want er is nogal wat veranderd sinds zijn vertrek! Feit blijft dat Allard het spelletje als geen ander kent en dus snel weer zijn weg in de paddock zal vinden. Ik schat dat hij daar zo’n 20 minuten voor nodig heeft!
Het wordt hoe dan ook een mooi seizoen in 2007! En Jack? Ja die zullen we allen zeker missen! Sterker, de hele paddock zal hem missen! Als tandarts, als vriend, maar vooral als teamspeler! Hoe je het ook wend of keert, je bent met elkaar op reis en je moet als team samenwerken. Jack was de perfecte teamspeler en geweldig mens. Hij kon alleen niet zo lang onderwater blijven als je hem daar met twee gestrekte armen toe dwong, maar verder…
Jack is off track
Kalff terug in de pits en RTL gaat terug naar oude tijden, weinig risico wordt er genomen. Ik denkd at Ruud zeker te weten terugkomt
Davies kreeg niet de mogenlijkheden zoals RTL die wel heeft. Oke, als jij echt into F1 zit dan wist je vaak ongeveer hetzelfde of meer dan Davies. Maar Davies zit niet elke week een mogelijke pitstopstrategie de ether in te smijten die absoluut niet klopt. Als Davies het mis had had hij tenminste wel het lef toe te geven, ipv doen alsof je neus bloed net als Mol. Als Berger in ronde 5 uitvalt en jij 10 rondes klaagt dat die wagen van Berger ALWEER kapot is en vervolgens 20 rondes later 5 minuten Alesi voor Berger aan te ziet... Ik weet niet maar dan mis je toch echt iets. Dat heeft niks meer met een klein hokje te maken.
Davies houdt zijn mond even als ie niks te zeggen heeft. Dat bevalt me ook aan de belgen. En ik moet eerlijk zeggen dat, op die befaamde Engelsman na, de engelse, belgische en duitse commentatoren over het algemeen wel in staat zijn rijders uit elkaar te houden. Beter dan de BBC heb ik het nooit gezien. Maar Davies en de Belgen doen tenminste niet alsof zij als enige verstand hebben van de F1.
Mol heeft te vaak van spelshowhosts veren in zijn reet gestoken gekregen. Alsof de man DE kenner is uit Nederland. Hij weet wat meer over het technische gedeelte dan de meeste. Maar goed hij raced ook iets meer dan de meeste.
Als je dan een verslaggever krijgt die veel fouten maakt doe dan meneer Walker maar. Heel rondje zeggen dat iemand wel erg langzaam rijd en aan het einde van dat rondje er achter komen dat de rijder wel de snelste ronde van de dag reed.
Ik ben blij dat Kalff weer terug is als pitreporter, die kon ik vroeger altijd stukken meer waarderen dan Sjaak Plooy de laatste jaren. En als Ruud Terweijden terugkomt zal ik niet eens klagen, na die Pipo's van SBS is Terweijden een hele verademing .
McLaren this afternoon announced that The Bahrain Mumtalakat Holding Company, a wholly owned company of the Kingdom of Bahrain, has entered into an agreement to acquire a 30 percent stake in McLaren Group Limited following a period of extensive discussions with the existing McLaren Group shareholders, Ron Dennis (McLaren Group Chairman & CEO), TAG Group (Holdings) SA and DaimlerChrysler AG.
As is required, an application is currently being made for the necessary competition law clearances which are expected to be received within a period of six weeks.
Other than to confirm that the new shareholding structure of the McLaren Group post completion would become 40% DaimlerChrysler, 30% Mumtalakat Holding Company, 15% Ron Dennis and 15% TAG Group (Holdings) SA and that the company will continue to be managed by its existing management team.
Yesssss.... Geen Mercedes Buy-out voorlopig.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
De nieuwe Toyota. Weinig verrassingen wat deze wagen betreft, had ik ook niet verwacht. Zie ook geen revolutionaire dingen er op... (bron: f1racing.nl)
Ik zou nie weten wie het anders moet doen dan olav mol? ik ben niet anders gewend eigenlijk, hij ziet de laatste jaren wel dingen verkeerd of te laat, maja dat komt denk ik omdat die man zo enthousiast is en zo opleeft in de sport. en Allard die deed het vroeger ook heel goed als pitreporter, alleen als commentator bij de A1gp races kon ie wel irritant lopen zeuren over dingen, zoals dat piquet half nederlands is etc. maja ik zeg maar zo alles is beter dan albert verlinde en peter van de horst
Apart dat die posts nou allemaal zijn weggehaald. Dat hoort toch ook een beetje bij een discussietopic/forum? Iemand zegt iets doms en de rest zegt daar wat van. Vind niet dat je gelijk alles weg hoeft te halen... Het is geen discriminatie of wat voor echt serieus onerwerp dan ook, het is gewoon een beetje zeuren op elkaar. Moet kunnen.
Maar weer ontopic: Het blijkt dat de Toyota een radicale voorwielophanging heeft, een hogere neus met vloeiendere lijnen en dat het geheel meer op aerodynamica toegespitst is.
hanzjepanzje schreef:Apart dat die posts nou allemaal zijn weggehaald. Dat hoort toch ook een beetje bij een discussietopic/forum? Iemand zegt iets doms en de rest zegt daar wat van. Vind niet dat je gelijk alles weg hoeft te halen... Het is geen discriminatie of wat voor echt serieus onerwerp dan ook, het is gewoon een beetje zeuren op elkaar. Moet kunnen.
Normaal gesproken wel, maar dit wordt van een niet nader te noemen persoon zo langzamerhand irritant, dus daarom heb ik het weggehaald.
hanzjepanzje schreef:Maar weer ontopic: Het blijkt dat de Toyota een radicale voorwielophanging heeft, een hogere neus met vloeiendere lijnen en dat het geheel meer op aerodynamica toegespitst is.
Vloeiender lijnen zal wel, maar ik zie bij de voorwielophanging een vreemde "knik" bij de eerste stang. Ben benieuwd wat dat dan mag wezen en wat het nut daarvan is
Alleen is dat de definitieve kleurstelling hoogstwaarschijnlijk nog niet. Renault zal testen in een interim wagen en de definitieve kleurstelling zal pas 24 januari bekend worden gemaakt. (ik verwacht meer wit en oranje)
Dat donkerdere blauw zit de huis stijl van ING. Samen met oranje en wit. Lijkt mij dat blauw ook mee gaat met oranje en wit.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.