Las Vegas [10-03] Audi R8 Maisto
Heb m ontvangen. Prachtig model, echt heel erg mooi. Maar toen ik de doos openmaakte zat het binnenste van het dak los..Weet de naam niet ervoor, maarja. 1 klikje en de boel zit weer op z'n plaats. Foto's wil ik best maken, maar ben bang dat als ik 'm nu pak de boel weer los komt.. nnToegevoegd na 50 minuten:nn
Bij deze toch de foto's. Moet de auto nog grondig schoonmaken maar wou jullie deze foto's toch niet onthouden

Bij deze toch de foto's. Moet de auto nog grondig schoonmaken maar wou jullie deze foto's toch niet onthouden

Lang geen update geweest. Hoofdreden: Geen geld.
Nu hoop ik binnenkort weer een zakcentje te onvangen waarvan ik een billy kast is stevig ga uitbouwen tot vitrine. Enige model wat ik na mijn Mercedes heb ontvangen is de Maybach 57. Heb zojuist enkele foto's gemaakt van mijn mooiste modellen waar ik toch (best) wel trots op ben
Ben een beginnende fotograaf, dus verwacht geen top kwaliteit 

Hopelijk vinden jullie het wat
Groetjes,
Daniel
Nu hoop ik binnenkort weer een zakcentje te onvangen waarvan ik een billy kast is stevig ga uitbouwen tot vitrine. Enige model wat ik na mijn Mercedes heb ontvangen is de Maybach 57. Heb zojuist enkele foto's gemaakt van mijn mooiste modellen waar ik toch (best) wel trots op ben

Hopelijk vinden jullie het wat

Groetjes,
Daniel
Merci mannen!
2007 wordt een prachtig jaar voor mij trouwens. Ik ga namelijk een thema kast maken. Met als thema: Nissan Skyline R34's! Zit nog te twijfelen of ik er hier en daar een r32/33 bij moet doen, maar dat moet ik nog ff bekijken. Het plan is in ieder geval als volgt:
2007 wordt een prachtig jaar voor mij trouwens. Ik ga namelijk een thema kast maken. Met als thema: Nissan Skyline R34's! Zit nog te twijfelen of ik er hier en daar een r32/33 bij moet doen, maar dat moet ik nog ff bekijken. Het plan is in ieder geval als volgt:
Wagens die er oa in komen zijn:Plan van aanpak:
Billy kast krijgt een make-over tot vitrine. Alle houten planken gaan eruit en worden vervangen door de glazen planken. Verder komen er 2 glazen deuren voor. Op de Showcases worden de 2 mooiste modellen gezet, die rond zullen draaien en de vitrine kast een mooi effect zullen geven. Tevens worden er spiegeltegels ingezet zodat je de auto’s van alle kanten kan bewonderen.
Tot nu toe is dit project alleen bedoelt voor het bovenste stuk van de kast. In het onderste stuk komt later nog een ander thema.
Voorlopig ga ik me in 2007 bezighouden met dit project.
Voorlopig was dit het wel, zal de komende weken/maanden zeker updates plaatsen!-Nissan Skyline GT-R JGTC/ AutoArt 1:18.
67,50,-
-Nissan Skyline R34 V-Spec II/ AutoArt 1:18
61,50,-
-Nissan Skyline R34 Gran Turismo Version/ AutoArt 1:18
61,50
-Nissan Skyline R34 GT-R Nismo Z-Tune/ AutoArt 1:18
Prijs nog onbekend, waarschijnlijk tussen de 60-80 euro.
-Nissan Skyline R34 JGTC Test Car 2001
64,00,-
-Nissan Skyline R34 Police
Komt uit in 01/07, prijs rond de 75,00,-
-
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

Groetjes , Autofreakie
Renault, Drive The Change !