De januari collectie is binnen, collega's verklaren me inmiddels voor gek. Laat namelijk de modellen op mijn werk bezorgen, daar is normaal gesproken altijd iemand aanwezig.
Ferrari 360 Modena, JMB Competition, FIA N GT kampioen in 2001 van BBR.

1e model van BBR in de collectie, echt een beauty

Hij moet nog wel naar een "BBR" expert. (Met dank aan Traffic in Doetinchem, had overigens van mijn mede forumleden meer info verwacht). De stoel zit los en de een gedeelte van de motor.
Ferrari 312 PB 1972 met Jacky Ickx en wijlen Clay Reggazoni, wereldkampioen Sportscars. De auto won op één race na alle races van het kampioenschap. Laat nu net die ene race, de race der races zijn de 24 uur van Le Mans!! Enzo Ferrari wilde zijn 312 PB niet blootstellen aan de 24 uur. Model is van AMR/Piranha, nr 92 in een serie van 350

Ferrari 333 SP, BMS Scuderia Italia FIA Wereldkampioen Sportscars 2001 van Spark.

Model heb ik voor een mooie prijs gewonnen op Ebay, heb al een 333 SP van Minichamps. was ook nieuwsgierig naar de verschillen tussen deze merken. De decals en de afwerking van de Minichamps zijn net wat verfijnder dan van de Spark. Maar Spark heeft weer wat meer werk gemaakt van het interieur. Maar saldo is er weinig verschil tussen beide merken.
Ferrari Dino 246 SP, winnaar Targa Florio 1962, van ART, voor werkelijk een spotprijsje gewonnen op Ebay. Zeker gezien de kwaliteit die ART levert. Ben ook zeer gecharmeerd van dit model. Er komen dan ook absoluut meer modellen van ART.

Nou dit was het voorlopig voor januari. Heb op dit moment geen modellen op het oog of eigenlijk beter gezegt budget is toch echt er door heen voor januari.