Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Vandaag na een tijdje weer eens langsgeweest, en de beloofde monster truckjes stonden netjes apart en er word alvast uitgekeken naar de NASCAR Chargers die elders op dit forum ook staan gepost.
Koffie en klets weer als vanouds!
Vandaag even een bezoekje gebracht aan Frank,
en weer met wat moois huiswaarts gekeerd.
Ook weer ontvangen met koffie en een klein
presentje voor de kleine (die mee was).
Bedankt Frank , ook namens mijn vrouw.
Gelijk ook maar de Lexus IS besteld / gereserveerd.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gisterenavond nog ff bij Frank wezen shoppen, lekker bakkie koffie opgeslobberd, was weer gezellig...
Mijn score:
Vijf 1/64 MonsterTrucks en een 1/24 MonsterTruck.
Hij had ook nog een mooie American-Chopper-Bike wekker in de aanbieding... Die kon ik dus niet weigeren....
M'n zoontje kreeg nog twee 1/64 diecast's kado die als wrak in z'n MonsterTruck stadium mogen dienen...
En papa kreeg een pracht van een Harley-Davidson schilderij met werkende koplampen en blinkers...
Kadootje van Frank, thanks dude!!!
Deze gaat een mooi plaatsje krijgen in m'n sleutel-loods.... Fotootje houden jullie tegoed....
oke, als je spa blauw hebt kom ik is langs om te shoppen nnToegevoegd na 18 uren 58 minuten:nn wat kosten de standaard minichamps straat 1:43 modellen bij u?
wel jammer dat frank ook op marktplaats zeldzamere modellen probeert in te kopen voor een prikie, een mede verzamelaar liet me weten dat hij op een bepaald zeldzaam model 20 euro bood, haha, ach ja het blijven handelaren he.