Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker schreef:Vandaag heb ik hem opgehaald, hij heeft dik een jaar gelegen tot hij aan de beurt was om gebouwd te worden door Barend van Minicars, maar het resultaat is geweldig. Hij had hem deels door iemand anders laten bouwen, maar die man werd ziek. De kit was nogal lastig omdat de grote blauwe decals vergaan waren en die vlakken gespoten moesten worden. Barend heeft hem tenslotte afgebouwd. De Volvo BTCC van Jan Lammers. i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1665.jpg
Tenslotte deze Ferrari 348 van R Ragazzi gekocht van Bang. i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1669.jpg
Ik vind de details van die oude Bang wagens geweldig. Deze was in de aanbieding bij Modelplaza. De achterzijde vind ik ook heel mooi. i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1670.jpg
Barend heeft weer een mooi werkje afgeleverd! Meestal ben op de hoogte van zijn bouwprojectjes. Deze Volvo 850 had ik nog niet gezien bij hem. Mooie update (en natuurlijk,een mooie Ferrari )
117ayrton schreef: moet zeggen zeer mooi dit maal ook die siku reeks is prachtig ,
Je vindt mijn siku's mooi vic? Ik val van mijn stoel. Dank je
*Vivado, de Volvo was al ruim een half jaar bij een bouwer die voor Barend wat klusjes deed, maar door ziekte duurde het eeuwen. Wel gezien dat de Osella van Huub bijna klaar is, dan gaat hij verder met de reeks. Ik hoop dat ie tussendoor mijn Lotus van Jan Lammers gaat maken, want die staat ook al lang stof te vangen.
Je vindt mijn siku's mooi vic? Ik val van mijn stoel. Dank je
ja die dat je daar overgenomen hebt zijn heel tof ,ik geef toe dat ik soms denk van wat heeft peter nu weer gekocht maar meestal hou ik mij dan maar van commentaar ,maar nu vindt ik je update heel knap
dus zeg ik het ook
Dan bevallen mijn Volvo en Ferrari je vast helemaal. Ik snap je wel Vic, Kuifje modellen zou ik niet zo snel kopen, maar mooi vind ik ze wel in jouw verzameling.
Peter Parker schreef:Dan bevallen mijn Volvo en Ferrari je vast helemaal. Ik snap je wel Vic, Kuifje modellen zou ik niet zo snel kopen, maar mooi vind ik ze wel in jouw verzameling.
beste peter
persoonlijk zou ik de kuifje wagens ook niet kopen maar mijn dochter kylie (16j) is daar verzot op dus ik koop die dan maar voor haar ,want hoe kan ik haar dat weigeren koop zelf veel modelwagens
De 850 BTTC Volvo van Lammers is om te watertanden! Zit zelf nog steeds te azen op een Minichamps versie voor een redelijke prijs, maar is zie ze niet weggaan voor minder van 50 euro's .
Opvallend is dat de Nederlandse miniatuurautofabrikanten niet of nauwelijks caravans maakten, terwijl in Duitsland en Frankrijk, waar men over ons praat als zijnde een "zigeunervolk, met die sleurhutten" in vrij veel vromen hebben gemaakt.