Volvofiel's collectie
dank beiden voor de comments
@diciotto: nou, ik heb momenteel plek zat, dus uitbreiding van de stalmogelijkheden hoeft het komende jaar nog niet
FOTO'S:
Ik heb weer eens iets nieuws geprobeerd, al is het nog niet perfect. Het papier is nog iets te veel gebobbeld, volgende keer leg ik er iets hards onder. Toch jammer dat er een weerspiegeling van de lamp in zit.

Niet helemaal scherp, maar schept wel een duidelijk beeld:

En ik heb me in de meest onmogelijke positie gebracht om de volgende foto te maken (niet helemaal scherp):

Voor detail, kwaliteit en vooral afwerking krijgt dit model echt een dikke 10. Het is dat op de foto's het portier niet helemaal goed dicht zat, vandaar dat die foto('s) wat krom lijkt/lijken.
Dit model is echt een superfantastisch mooi model, AutoArt heeft zich weer 'ns van zijn beste kant laten zien.
Bedankt Bieck
@diciotto: nou, ik heb momenteel plek zat, dus uitbreiding van de stalmogelijkheden hoeft het komende jaar nog niet

FOTO'S:
Ik heb weer eens iets nieuws geprobeerd, al is het nog niet perfect. Het papier is nog iets te veel gebobbeld, volgende keer leg ik er iets hards onder. Toch jammer dat er een weerspiegeling van de lamp in zit.

Niet helemaal scherp, maar schept wel een duidelijk beeld:

En ik heb me in de meest onmogelijke positie gebracht om de volgende foto te maken (niet helemaal scherp):

Voor detail, kwaliteit en vooral afwerking krijgt dit model echt een dikke 10. Het is dat op de foto's het portier niet helemaal goed dicht zat, vandaar dat die foto('s) wat krom lijkt/lijken.
Dit model is echt een superfantastisch mooi model, AutoArt heeft zich weer 'ns van zijn beste kant laten zien.
Bedankt Bieck

Ben daarstraks zelf ook da kerelke van Ikea nog wat rijker gaan maken (nog maar 'ns)... Zal als 't af is wel wat fotokes plaatsen, dan zal je zien wat ik bedoelvolvofiel schreef:dank beiden voor de comments
@diciotto: nou, ik heb momenteel plek zat, dus uitbreiding van de stalmogelijkheden hoeft het komende jaar nog niet![]()

P.S. Nice Maybach!

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Veel plezier ermee!
Ik ben blij dat jij er blij mee bent en dat ik er vanaf ben!

Ik ben blij dat jij er blij mee bent en dat ik er vanaf ben!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ja, ik heb er geen tijd voor ingesteld en ik kan hem niet meer weghalen...117ayrton schreef:zeer mooi
,maar waarom die poll iedere keer
Ik heb Markopolo al een paar keer een pb gestuurd of hij hem weg kan halen, maar dat kan alleen de beheerder (Muiter), volgens hem.
Dus ik kan er ook niks aan doen

Maar bij deze, stel altijd een tijd in als je een poll maakt

En die plastic-look komt denk ik door de flits...
Thx voor de comments iedereen

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer: