Het is de middelste Impreza met nr 23

En hier foto van de motorruimte

marco.groenhof schreef:Hoezo niet?
Net zoveel deuren als een boerenmetworsten niet zo heel vele verschil in bagareruimte; De gtt(zo te zien) is zelfs veiliger want 4wd...
Dat is toch een Nissan Skyline? ja ik heb al heel veel geld in die sub erin gestoken en hij rijdt 1:1 en dat is niet meer haalbaar als je een koophuis en 1 kind en 2de kind op komst heb!marco.groenhof schreef:Hoezo niet?
Net zoveel deuren als een boerenmetworsten niet zo heel vele verschil in bagareruimte; De gtt(zo te zien) is zelfs veiliger want 4wd...
mijn pa gaat mischien dit erbij kopen:![]()
Geen grote plaatje maar wel deze kleur..
www.skylinegts.co.uk/images/Owners_cars/kevp/s.jpg
Waarom die kleur?
Er zijn naar mijn smaak al te veel Gunmetal Grey en wit is niet mijn pa zijn favoriete kleur op zo'n auto...
De Jap-fans zouden deze auto meteen moeten herkennen.. .anders ben je geen japfan
Nou , ik denk niet dat ie binnen 5 minuten echt warm is.Donkervoort schreef:[..]
Lang leve de Mini! Al zo oud, binnen 5 minuten warm en ze kunnen de 200 halen!
Dank je!kwiebje schreef:mooie wagen die Bmw 5 serie! Zo te zien is hij wel goed ingereden![]()
Succes met het opknappen, en als je dat goed doet krijg je er een mooie 5 serie voor terug. En een M look is nog beter. Wel ff die vreselijke breyton wielen er onder uit gooien