Droomautoos Schijndel

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Acja, dat zul jij niet doen als verzamelaar zal ik maar zeggen.

Jij koopt overal braaf en betaald wat ze voor de modellen vragen
ook al zijn deze wel eens hoog omdat ze zeldzaam zijn. :angel:
En ga nou eens niet af op wat een ander zegt :thump_down:

En het email adres "droomauto" is niet eens van Frank. :!:
want dat zal die medeverzamelaar wel gezien hebben.
Laatst gewijzigd door andre op za 20 jan 2007 15:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Ja idd wat maakt dat nou uit, hij is toch ook een verzamelaar :?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Cheetah schreef:wel jammer dat frank ook op marktplaats zeldzamere modellen probeert in te kopen voor een prikie, een mede verzamelaar liet me weten dat hij op een bepaald zeldzaam model 20 euro bood, haha, ach ja het blijven handelaren he. :?
Als ik marktplaats ergens op bied is dat voor m'n eigen collectie, als er iets op staat wat ik leuk vind voor me zelf mag ik toch wel een bod uitbrengen :?:

Of een model zeldzaam is of niet, als ik iets leuks zie bied ik wat het me waard is, het is aan de verkoper of hij daar op in gaat.

Neem aan dat ik toch geen verantwoording hoef af te leggen wat ik koop of wat ik bied voor een model :?:

Toegevoegd na 35 minuten:

p.s.

Als je verder op dit forum zou lezen als alleen de topic ervaringen met modelautowinkels zou je zie dat ik een best wel redelijke porsche collectie heb en dat ik die af en toe nog wel eens uitbreid. :mrgreen:

Als je dus in je dagelijkse zoektocht naar dingen om modelautowinkels af te kraken een bod van mij op een porsche tegenkomt dan ga er maar van uit dat het voor m'n eigen collectie is.

oke, als je spa blauw hebt kom ik is langs om te shoppen nnToegevoegd na 18 uren 58 minuten:nn wat kosten de standaard minichamps straat 1:43 modellen bij u?
Die minichamps kun je beter in duitsland halen, is daar stukken goedkoper :!:
Open bodies schoppen kont
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

:lol: :lol: :lol:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Cheetah
Banned

Bericht door Cheetah »

haha ja maar zelf wel modellen weer duurder aanbieden in winkel, die kennen we nog niet hoor :lol:

als jij de winkel van NL moet zijn dan ligt het niveau zeer laag! aangezien jij ook een steun bent voor dit forum wil ik niks met dit forum te maken hebben, bah..... koopjesjager.

gelukkig is het autobarn forum veel groter en beter (internationaal) daar hoop ik u niet tegen te komen.

succes met dit forum!
Laatst gewijzigd door Cheetah op za 20 jan 2007 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
andre

Bericht door andre »

Cheetah schreef:haha ja maar zelf wel modellen weer duurder aanbieden in winkel, die kennen we nog niet hoor :lol:
Als jij alleen op dit forum bent om mensen zwart te maken en te provoceren kun je beter wegblijven , :thump_down:
Cheetah
Banned

Bericht door Cheetah »

was ik al van plan voor je slimme reactie! nnToegevoegd na 1 minuten:nn was ik al van plan voor je slimme reactie! en ik weet het de waarheid doet pijn, vooral voor nederlanders! :dance:
andre

Bericht door andre »

Ben slimmer dan jij denkt , mijn reactie was er al voordat jij je post aanpaste
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Oei moeilijk om me in te houden...

Het is toch normaal dat iemand modellen die hij verkoopt, in een winkel, als primaire inkomstenbron voor een respectabele prijs aan de man probeert te brengen omdat hij er aan probeert te verdienen? Als jij een model verkoopt probeer je hem toch ook te verkopen voor een zo hoog mogelijke prijs? En als je er een koopt voor je eigen verzameling probeer je toch een zo laag mogelijke prijs te krijgen? Waarom zou jij anders met je honderden modellen naar Duitsland, het land der onbegrensde financiele mogelijkheden gaan? Mag Frank geen eigen verzameling hebben?

Van mij mag deze niet al te vriendelijke man gebanned worden...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Cheetah schreef:haha ja maar zelf wel modellen weer duurder aanbieden in winkel, die kennen we nog niet hoor :lol:
What's your problem :?: :?: :?:
Al gaat ie ze halen in Kongo om ze daarna voor een veelvoud van dat bedrag te verkopen...

Vind je ze te duur, of ben je niet tevreden met de service, ga je op een ander. Dat is toch met alles zo? Of dacht je dat alle handelaren waar jij je auto's koopt je die steeds verkopen zonder er winst op te maken?

Laat ons, verzamelaars, tevreden zijn dat er nog entrepreneurs zijn die ons toelaten onze hobby te beoefenen. En wat kan je nog meer vragen dan mensen die effectief weten waar ze mee bezig zijn (en ja, ook zelf verzamelen)?

't Is misschien een goed idee om je de basiswetten van Vraag & Aanbod eens eigen te maken. Is echt niet zo moeilijk hoor...

Hou toch op met dat gezaag...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Maar Frank koopt wel eens modellen die die weer doorverkoopt... die klanten nog zoeken...
Soms lukt het, soms niet... maar dit ligt dan aan de geboden prijs :wink:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Cheetah schreef:was ik al van plan voor je slimme reactie! nnToegevoegd na 1 minuten:nn was ik al van plan voor je slimme reactie! en ik weet het de waarheid doet pijn, vooral voor nederlanders! :dance:
Zozo, niveautje! :thump_up:

Doeidoei Cheetah, ik denk dat ik namens het hele forum spreek dat we je vréééselijk zullen missen!

...not! :thump_down: Mafkees! :nuts:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Zal ik hier nog op reageren of zullen we het hierbij laten?

Mods, laat het nog een paar dagen staan en haal er dan maar de bezem door als het aan mij ligt.

Serieuze reacties positief of negatief heb ik geen moeite mee, ik doe ook wel eens wat verkeerd, maar dit klinkt als een L*L op een drumstel :!:
Open bodies schoppen kont
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Beetje vreemde vogel :nust: vast ook iets tegen het hoofd gekregen tijdens de storm :angel:

Maar wil toch nog even op de opmerking terugkomen, van goedkoop kopen op marktplaats en duurder verkopen. Lijkt me toch juist slim ondernemersschap :thump_up:
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

Cheetah schreef:wel jammer dat frank ook op marktplaats zeldzamere modellen probeert in te kopen voor een prikie, een mede verzamelaar liet me weten dat hij op een bepaald zeldzaam model 20 euro bood, haha, ach ja het blijven handelaren he. :?

Niet zo moeilijk doen Scheetah, zo te zien kun je slecht tegen je verlies???
Welkom bij het spelletje dat "Marktplaats.nl" heet... :dance:

Frank is een eerlijke handelaar/verzamelaar...
Wat maakt 't uit dat ie zo af en toe een buitenkansje heeft om supergoedkoop iets van marktplaats of ebay te plukken en daar een redelijke of flinke winst op te maken???
Mijn ervaring is dat Frank z'n prijzen netjes in orde heeft...
Ik heb 'm er zelf een aantal weken geleden getipt dat ie bepaalde modelletjes veeeeels te goedkoop wilde prijzen... want deze stonden nieuw voor het 3-voudige te koop in de USA...

Of ie nu iets voor z'n eigen collectie koopt of voor de handel.... interesseerd me geen f**k... zolang ie voor mij maar MonsterTruckies blijft zoeken/vinden.... :wink:
Greetz, Kale
Plaats reactie