Cheetah schreef:wel jammer dat frank ook op marktplaats zeldzamere modellen probeert in te kopen voor een prikie, een mede verzamelaar liet me weten dat hij op een bepaald zeldzaam model 20 euro bood, haha, ach ja het blijven handelaren he.

Als ik marktplaats ergens op bied is dat voor m'n eigen collectie, als er iets op staat wat ik leuk vind voor me zelf mag ik toch wel een bod uitbrengen
Of een model zeldzaam is of niet, als ik iets leuks zie bied ik wat het me waard is, het is aan de verkoper of hij daar op in gaat.
Neem aan dat ik toch geen verantwoording hoef af te leggen wat ik koop of wat ik bied voor een model
Toegevoegd na 35 minuten:
p.s.
Als je verder op dit forum zou lezen als alleen de topic ervaringen met modelautowinkels zou je zie dat ik een best wel redelijke porsche collectie heb en dat ik die af en toe nog wel eens uitbreid.
Als je dus in je dagelijkse zoektocht naar dingen om modelautowinkels af te kraken een bod van mij op een porsche tegenkomt dan ga er maar van uit dat het voor m'n eigen collectie is.
oke, als je spa blauw hebt kom ik is langs om te shoppen nnToegevoegd na 18 uren 58 minuten:nn wat kosten de standaard minichamps straat 1:43 modellen bij u?
Die minichamps kun je beter in duitsland halen, is daar stukken goedkoper