dat 'of all people' Boerke ons hier op het niveau komt aanspreken

Heidfeld heb ook niet te klagen, die heeft zich niet meer geschoren sinds ie bij williams weg isSchumi28 schreef:Deze foto behoeft geen uitleg
img440.imageshack.us/img440/8489/ekvsgguuerbolmzatvdld5.jpg
Gewoon lachwekkend![]()
![]()
Vind je 't gek Saint, de combinatie van zwaartekracht en zo'n waterkop zorgt er wel voor dat je down to earth blijftSt. Paul schreef:Wel de meest relaxte down to earth gast in het hele veld. Ook daarin staat ie met kop en schouders boven Heidbefeldnicht. Al moet het succes hem niet zoals Alonso naar de kop stijgen straks.
St. Paul schreef:Massa krijgt nu een echte tegenstander die hem wederom in de rol van 2de rijder zal plaatsen. Zonder afspraken nodig te hebben.![]()
Ander nieuwtje wat niet direct met de F1 in 2007 te maken heeft maar dan wel weer met f1 te maken heeft en in 2007 zal starten....![]()
Er komt een film over Bruce Mclaren.
En voor echte helden zoek je natuurlijk ook een "redelijke" producent, Barrie Osborne (o.a. Lord of the rings, Matrix, Godfather en Apocalypse Now en een enkel 007-Bondje)
Ik ook.... tot ik hoorde dat Tom Cruise genoemd wordt voor de hoofdrol.117ayrton schreef:[..]
als McLAREN fan van het eerste uur ben ik zeer blij dat er een film komt over bruce
![]()