Buttonfreak: Juni 2025 (P307)
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- hanzjepanzje
- buttonfreak
- Contacteer:
Deze Stralis is een metalen truck in 1:87. Metalen trucks in die schaal zijn vaak een beetje moeilijk gedetaillerd te krijgen. De truck zelf is best aardig gedetaillerd, zo hebben de koplampen een aardige vorm. Bij Ferrari denk je altijd de hoofdprijs te mogen betalen, maar in dit geval is het 9 euro. 9 euro is wel veel meer als ik normaal betaal voor een truck in 1:87 uit metaal, maar nog te doen. De trailer is niet zo bijzonder, behalve de wielen is het eigenlijk een soort plastic rechthoekige doos. De bedrukking lijkt echter geen sticker maar daadwerkelijk verf te zijn en dat zie je meestal niet in deze schaal.hanzjepanzje schreef:Is zo'n Iveco Stralis nou een beetje z'n geld waard? Ik heb het idee alsof ze niet echt gedetailleerd zijn en een ontzettend prijzig! Hoe dan ook is het een leuke aanvulling op je verzameling!
Kortom: De auto is eigenlijk te duur, maar omdat we het over 9 euro hebben kan ik dat wel eens een keertje doen.
Had ik deze al laten zien? Ik dacht het niet:

Schumacher collection, en toch slechts 3 euro per stuk (als iemand nog zo eentje wil, ik geloof dat er nog trucks over zijn)
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:

Kangoo-overizchtje

=Nieuwe modellen=
Ik was ff over de grens gewipt en kwam in een erg rommelige winkel dit tegen:

Lledo MG 1933

Lledo Alfa Romeo 1931
Eigenlijk te groot, maar voor One Pound laat men dat niet liggen

Erg verrast was ik over deze Tomica's die ik in het wild tegenkwam. Gezien het modellenaanbod was de voorraad niet erg courant, maar daardoor des te leuker!
Dit is zoals te zien een Chevrolet Corvette Stingray

Een Bugatti Coupe de Ville

Mitsubishi Fuso "Panel van" (Bij de woordeb "Panel van" denk ik echt aan iets anders dan een truck met 2 containers)
De grootste verrassing waren deze auto's die verkleuren. Die heb ik echt al jaren niet meer gezien (en waren gezien de verpakking ook bepaald niet snelle lopers qua verkoop)

Ik denk dat het merk "Summer" is, het model is denk ik een Lotus Esprit Turbo

Ferrari 308 GTB