InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ravens

Bericht door Ravens »

Waarom heb ik die chrono nog niet dan :S ?
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

Ravens schreef:Waarom heb ik die chrono nog niet dan :S ?
Omdat je je ogen overal en altijd open moet houden tijdens het shoppen ookal denk je "ooh dat zijn toch maar van die goedkope flutfilms" :wink: Zo zie je maar dat er net een toevalstreffer tussen kan zitten en dat het wat leuks oplevert.
Ravens

Bericht door Ravens »

Hhmmmm... Toch maar even zoeken, dat mag toch niet ontbreken in mij nverzameling :(
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
InjectTheVenom
Banned

Ik vind het trouwens een beetje jammer dat ze het achterwerk van Sally veel te dik gemaakt hebben ten opzichte van de andere modelletjes en in de film :(
InjectTheVenom
Banned

Zo, na een flinke aderlating en veel bloed, zweet en haast nog tranen ook om de 1:1 Calibra door de apk te helpen (maandag 12-02 istie er succesvol doorheen gekomen :mrgreen: ) en alles zelf gedaan te hebben behalve het wiellager dat leuk dacht te doen door het te begeven :evil: .. heb ik vandaag weer een hele leuke toevalstreffer gehad bij de lokale intertoys.
Ze waren net bezig met het herinrichten van de schappen in voorbereiding op een bomvol assortiment wat volgens die medewerkster zaterdag op de schappen ligt en wat vond ik daar een heel mooi model van Mack, een paar 1:25 exemplaren en twee hele grote McQueens (waarvan Lightning Storm McQueen met 50 euro belachelijk duur was :| ). Ik heb alleen Mack meegenomen maar ga zaterdag zekerweten nog een keer langs om te kijken of zeldzaamheden als Chick Hicks die iedereen als eerste van het schap schoept er niet toevallig bij zitten, en later in de avond ga ik dan ook nog in Rotterdam kijken samen met een vriendin die net dr eerste huisje heeft betrokken :mrgreen:
Even later ging ik ook nog kijken hoe het met het bomvolle schap van de Amerikaanse onderdelenzaak stond en heb nog Dynoco McQueen, gewone McQueen, Mater en Filmore meegenomen. Mack ziet er werkelijk prachtig en vooral leuk uit, met name het binnenwerk.
Hieronder de foto's:

Afbeelding

Filmore checkt het effect van het waterbed tegenover zijn organische brandstof terwijl McQueen zn bakkes aan het wassen is :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Familiekiekje van iedereen die zich momenteel in mijn verzameling bevindt:

Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:worshippy: Schitterend :!:
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Bericht door FordMustangGT »

Haha leuke set! :D
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Dat spul van Cars is wel erg grappig :P
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D leuk :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Willem,

Gelijk overstappen naar alleen maar Cars...... ik wil je wel sponsoren door een paar oude Vipers van je over te kopen :wink:

Zonder gekheid....
Deze autootjes blijven leuk om te verzamelen. Ze hebben een eigen smoeltje en t verhaal is ook nog eens leuk!

Hier achter mij (@work) staat inmiddels een line-up met Ferrero-ei Cars.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

mooie modellen :thump_up:
InjectTheVenom
Banned

ViperArry schreef:Willem,

Gelijk overstappen naar alleen maar Cars...... ik wil je wel sponsoren door een paar oude Vipers van je over te kopen :wink:

Zonder gekheid....
Deze autootjes blijven leuk om te verzamelen. Ze hebben een eigen smoeltje en t verhaal is ook nog eens leuk!

Hier achter mij (@work) staat inmiddels een line-up met Ferrero-ei Cars.
Heula wie zei dat ik een overstap maak :P .. momenteel zitten de mooie Vipers en musclecars er even niet in voor mij, maar omdat ik de film leuk vind en deze figuurtjes er leuk uit vind zien ben ik ermee begonnen om toch wat te verzamelen te hebben.
InjectTheVenom
Banned

Na een super gezellig weekend bij een vriendin in Rotterdam kan ik deze toevoegingen noteren: Eergister bij Bart Smit in Rotterdam Buzz & Woody meegenomen en ook een McQueen TV/DVD combinatie gezien voor 200 eurie :shock:

Afbeelding

Gisteren gingen we karten in Dordrecht, en daar heb ik een prachtig boek met DVD over de Dutch Supercar Challenge (mooie Rudolph Viper op de voorkant :mrgreen: ) plus een Ferrari F1 2000 van Ixo in een ronduit prachtige verpakking mee kunnen nemen. Ben geen Schumi fan maar vond het modelletje er wel grappig uit zien.
Met nog 2 vreemden in de race erbij heeft Danielle dr vriend de eerste tijd neergezet, ik 2e en zij zelf werd helaas laatste :oops: Even later verscheen de daglijst en zag ik dat ik 3e stond dus mocht niet klagen.. tot onze tijden 2 groepen later aan diggelen gereden werden met 1 seconde :(

Afbeelding

Afbeelding

Uit het doosje komt een boek tevoorschijn

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Willem,

Is het boek mooi?
Ik twijfel om er eentje aan te schaffen.....
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Haha, dat is een mooie livery :thump_up: Mooie auto ook natuurlijk :wink:
Gesloten