Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lexusfreak schreef:ik koop alleen schaalmodellen bij een redelijke bekende verkopers op marktplaats waar je goeie verhalen over hoort.
Gjalt Wijmenga
Jan Jaap top.
etc.etc.
Gjalt is inderdaad een vriendelijke vent. Heb meerdere modellen van hem overgenomen en hij heeft me veel vertrouwen getoond door modellen te versturen voor de betaling rond was.
Verder ook nooit negatieve ervaringen gehad op marktplaats, in ieder geval niet noemenswaardig.
Bedankt voor de reacties (ook via PB). Ik ben even een paar dagen weg geweest.
De verkoper Scalemodel-tuning had een model te koop voor 20 euro (Ferrari 288 GTO Evoluzione). Ik had besloten na terugkeer te mailen, maar de verkoper heeft de advertentie gewijzigd. Geen 20 euro meer als vraagprijs, maar bieden. Voor mij een reden om af te haken.
Ook ik heb een slechte ervaring met mp achter de rug.
Ik had voor 40 euro een zwarte wrx my03 gekocht bij een zeker Jordy. Hij is akkoord gegaan met het bod waarna ik hem vroeg om zijn adres omdat ik dit model op wilde halen om beschadigingen te voorkomen.
Krijg ik gisteravond een mail dat de wrx ondertussen weg is omdat hij niet zo lang wilde wachten, er zijn notabene 3 hele dagen verstreken......
Ik zag ook op MP een mooie MINI met Aero-pakket te koop staan
na het plaatsen van een bod (laag) kreeg ik een mail dat ie akkoord ging
tot ik zag dat het van deze meneer was heb ik gelijk maar bedankt.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
impreneza schreef:aha, deze "meneer" is hier dus al langer bekend.
Vertel
Om nu ouwe koeien uit de sloot te gaan halen is denk ik geen goed idee.
Maar ga er maar vanuit dat deze verkoper niet echt te vertrouwen is ,
en dat je bij hem maar niets moet kopen of dergelijke.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ik ga er ook niet meer over beginnen, maar ik hoop voor je dat je nog geen geld hebt over gemaakt.
Gewoon niets van kopen, want hij is niet te vertrouwen!
Om nu ouwe koeien uit de sloot te gaan halen is denk ik geen goed idee.
Maar ga er maar vanuit dat deze verkoper niet echt te vertrouwen is ,
en dat je bij hem maar niets moet kopen of dergelijke.
Dat mini met aero pakket was toch van ene Jordy ofzo??
of bedoelt u weer een ander?
Nee maar Jordy heeft hiero ook een account, pas idd maar op met die gast, in het verleden ook dergelijke ervaringen mee gehad. Dan wel een model verkopen maar toch weer niet....
(Lexusfreak wil jij eens beginnen met je uitspraken wat inhoud te geven, aan zulke uitspraken hebben we hier dus totaal niets )