Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoewel de foto's het effect van de kast, vooral het zwartbruine met het rood, absoluut geen eer aan doen, hierbij een drietal foto's. Het lijkt echt schitterend!
Appart genoeg pakte ik mijn 456M GT en lag de motorkap er gewoon los op. De scharniertjes waren gewoon vergaan leek het wel en de kap lag er op alsof hij nooit vast heeft gezeten. Dat is Mattel he!
Tim schreef:Mooi gezicht, dezelfde kasten naast elkaar.
Maar persoonlijk vind ik die reflectie op de achterwand een beetje opvallen? Of komt dat door de foto?
Ja dat is inderdaad de flits van de foto. Heb hem deels afgeschermd om niet TE veel flits erop te krijgen maarja... Ik ben steeds om 20 over 5 ongeveer thuis en dan is het alweer donker of in ieder geval te donker om zonder flits foto's te nemen jammer genoeg.
andre schreef:Zeer mooie kasten idd , is er nog ruimte voor extra schapruimte ?
Jawel, ik heb de modellen nu ook erg ruim opgesteld, vooral de Exoto's omdat ik er simpelweg nu nog de ruimte voor heb. Ik heb nog twee planken vrij en er is inderdaad nog ruimte om er een paar planken tussen te schroeven.
hanzjepanzje schreef:Hoewel de foto's het effect van de kast, vooral het zwartbruine met het rood, absoluut geen eer aan doen, hierbij een drietal foto's. Het lijkt echt schitterend!
Appart genoeg pakte ik mijn 456M GT en lag de motorkap er gewoon los op. De scharniertjes waren gewoon vergaan leek het wel en de kap lag er op alsof hij nooit vast heeft gezeten. Dat is Mattel he!
Complimenten Hans!!! Vitrines zijn leuk maar gaat mij vooral om de inhoud. En die vind ik bijzonder mooi!!!
Staat je hele collectie er of heb je nog meer moois achter de hand?
Complimenten Hans!!! Vitrines zijn leuk maar gaat mij vooral om de inhoud. En die vind ik bijzonder mooi!!!
Staat je hele collectie er of heb je nog meer moois achter de hand?
Nee, ben bezig de rest af te stoffen en in de kast te plaatsen die ik al had. 31 stuks 1:18 als ik me niet vergis. Zal ook nog even een fotootje plaatsen als die kast vol is.