Diverse ombouwvragen voor Porsche 911
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in, via see details en dan add to shopping cart he, denk wel dat je met een creditcard zal moeten betalen
Er zitten wel hele vette dingen op die site maar ook hele mindere
Maar deze zijn wel top
:
Zelfs de grote velgen passen wel
En wat te denken van de doorzichtige motorkap

Er zitten wel hele vette dingen op die site maar ook hele mindere

Maar deze zijn wel top

Zelfs de grote velgen passen wel

En wat te denken van de doorzichtige motorkap

Laatst gewijzigd door Bracer op ma 28 jun 2004 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
ik zoek heel wat dingen om een auto om te bouwen die stoofe kleedjes zijn voor voor de gaspendalen neer te leggen.Ben bezig met een Lancia Delta.Heb nog veel meer dingen nodig enken niks vinden.
voor wat ik nodig heb ken veel bij http://www.tuning18.com halen maar het bestellen vind ik niet echt prettig bij hun. 

De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
- Curbstone Models
- Contacteer:
@ Curbstone
Idd je hebt dan alleen nog het begin van de bodykit, er zijn nog optionele dingen die je er eigenlijk wel gewoon bij moet hebben etc. dan moet je de auto nog hebben en open dat die niet te duur is en dan idd nog het materiaal voor bevestiging en afwerking
en waarschijnlijk nog extra transportkosten uit Frankrijk denk
Idd je hebt dan alleen nog het begin van de bodykit, er zijn nog optionele dingen die je er eigenlijk wel gewoon bij moet hebben etc. dan moet je de auto nog hebben en open dat die niet te duur is en dan idd nog het materiaal voor bevestiging en afwerking

- Curbstone Models
- Contacteer:
En dan heb je ineens een stinkend duur model staan.....
Vroeger (vorige millinium) plakte ik nog wel eens bouwpakketten in elkaar, als ik nu kijk naar de kist gereedschap, lakken en andere spullen die ik daarvoor gebruikte, was de aanschaf van een model ( FL 69,95 voor een Tamiya) nog niet eens het duurst.
Ik heb een modelletje of twintig gebouwd van de 1:20 bouwdozen, en dat heeft mij geholpen aan een kompressor, twee airbrushes, een verzameling verf enz enz enz... al gauw een twee á drieduizend guldens....(anderhalf duizend euri !)
Daar had ik toch een mooie verzameling gebouwde modellen van kunnen kopen. En dan te bedenken dat een aantal van die zelfgebouwde modellen nu niet meer in de vitrine staan, gewoonweg omdat ze niet goed gemaakt zijn.
Nu ben ik die spulletje later wel gaan gebruiken om proffesioneel modellen mee te gaan maken, maar die stap zullen de meeste van jullie niet maken. Maar helaas staan de spullen nu werkeloos in een kamer te wachten tot ondergetekende weer eens vrije tijd genoeg heeft om weer eens een model in elkaar te gaan zetten.
Resumé kan ik dus zeggen dat het zelf bouwen van een model een dure hobbie is, leuk , maar wel duur.....
Vroeger (vorige millinium) plakte ik nog wel eens bouwpakketten in elkaar, als ik nu kijk naar de kist gereedschap, lakken en andere spullen die ik daarvoor gebruikte, was de aanschaf van een model ( FL 69,95 voor een Tamiya) nog niet eens het duurst.
Ik heb een modelletje of twintig gebouwd van de 1:20 bouwdozen, en dat heeft mij geholpen aan een kompressor, twee airbrushes, een verzameling verf enz enz enz... al gauw een twee á drieduizend guldens....(anderhalf duizend euri !)
Daar had ik toch een mooie verzameling gebouwde modellen van kunnen kopen. En dan te bedenken dat een aantal van die zelfgebouwde modellen nu niet meer in de vitrine staan, gewoonweg omdat ze niet goed gemaakt zijn.
Nu ben ik die spulletje later wel gaan gebruiken om proffesioneel modellen mee te gaan maken, maar die stap zullen de meeste van jullie niet maken. Maar helaas staan de spullen nu werkeloos in een kamer te wachten tot ondergetekende weer eens vrije tijd genoeg heeft om weer eens een model in elkaar te gaan zetten.
Resumé kan ik dus zeggen dat het zelf bouwen van een model een dure hobbie is, leuk , maar wel duur.....

Het is ook niet zo moeilijk dat die ombouwtjes zo duur zijn. Die worden met de hand gemaakt. Denk dat vloeibare polyester is die naderhand nog een beetje geschuurd moet worden etc. Maar het eindresultaat mag er wel wezen. Als ik nu zo'n malletje kon kopen kon ik die dingen ook wel via internet gaan verkopen, polyester thuis genoeg haha....

@ Kwiebje, nee geen trainingspakken gaan smelten he, dat geeft zo'n rotzooi
maar dan kan k me best voorstellen dat t duur is, handgemaakt
Maar deze beauty zou ik ook graag in mn bezit hebben
De achterlichten doen me enigszins aan de Enzo denken
Maar weer: reteduur
De site van tuning18 bevalt me wel goed moet ik zeggen, kijk zelfs over het Frans heen
[/img]
[MOD-EDIT]:even 2 posts tot 1 gevoegd, door schumi28

Maar deze beauty zou ik ook graag in mn bezit hebben

De achterlichten doen me enigszins aan de Enzo denken

Maar weer: reteduur
De site van tuning18 bevalt me wel goed moet ik zeggen, kijk zelfs over het Frans heen

[MOD-EDIT]:even 2 posts tot 1 gevoegd, door schumi28

ik zag net deze staan. Hifi installatie voor een modelauto van fotoetch
deeltjes
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9140&item=6908781470&rd=1
deeltjes
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9140&item=6908781470&rd=1