Paypal...wat is het en hoe werkt het?
- fish88
- Schaal: 1:43
Ja ik heb al mijn ebay betalingen met paypal gedaan en niemand die er over gezeurd heeft. Ik heb de betaling al voldaan alleen hij wil het item nu niet sturen. Ik heb hem een email gestuurd en ook een email naar paypal. Van Paypal heb ik nog niks gehoord en van de verkoper krijg ik weer dezelfde email...

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Dan zou ik hem een email sturen dat je de betaling gaat terugtrekken en je de koop ongedaan wilt laten maken.
Jij hebt aan jouw kant netjes aan de voorwaarden voldaan, t lijkt erop dat hij dat niet wil.
Contact opnemen met verkoper, en meld het probleem bij Ebay.
Ga na hoe lang je de betaling kunt terughalen via PP.
Jij hebt aan jouw kant netjes aan de voorwaarden voldaan, t lijkt erop dat hij dat niet wil.
Contact opnemen met verkoper, en meld het probleem bij Ebay.
Ga na hoe lang je de betaling kunt terughalen via PP.
Zou een Paypal claim indienen en je geld terug eisen. Wees wel op bedacht dat een claim je geld kost (Eur 25 of zo).
Ik heb er vorige week één ingediend tegen *** Duitser. Die heeft vervolgens een procedure voor onbetaal object bij Ebay ingediend. Die heeft tie inmiddels al verloren
Paypal loopt nog
Ik heb er vorige week één ingediend tegen *** Duitser. Die heeft vervolgens een procedure voor onbetaal object bij Ebay ingediend. Die heeft tie inmiddels al verloren

- fish88
Als ik die claim win moet ik dat dan nog steeds betalen of die man?jonnoT schreef:Zou een Paypal claim indienen en je geld terug eisen. Wees wel op bedacht dat een claim je geld kost (Eur 25 of zo).
Ik heb er vorige week één ingediend tegen *** Duitser. Die heeft vervolgens een procedure voor onbetaal object bij Ebay ingediend. Die heeft tie inmiddels al verlorenPaypal loopt nog

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ebay rekent 25 euro administratiekosten: eBay betaalt aankoopbedragen terug tot een maximum van 230 EUR . Op dit bedrag wordt 28 EUR voor administratiekosten in mindering gebracht.ViperArry schreef:Schumi,
Daar ben ik niet zo zeker van...... Op Ebay kun je gratis een geschil starten.
Kan me voorstellen dat het op PP geld kost, en als het 25 euro kost is dat meer dan zn veiling.
Paypal, heeft bij mijn geschil geen kosten ingehouden.