Als je ook een wand over hebt...

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Als je een laddertje precies onder de kasten zet en op een tree laat rusten kan je er makelijk bij. en op zich hoef je ze bij deze kasten niet echt te poetsen, zeker niet als je tochtstrips aan de binnenkant plakt.
Staan best wel dure wagens in trouwens :D
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Moet zeggen dat het wel een mooie oplossing is voor een "loze" muur. Alleen ja het schoonmaken. Misschien zijn deze kasten lucht en stofdicht :lol:
Bracer

Bericht door Bracer »

Op zich best aardig bedacht, maar ik ben ook meer een voorstander van het veilig en tastbaar plaatsen van je wagens. Voor hetzelfde geld gaat het een keer mis bij hte plaatsen van een nieuwe wagen (er is nog 1 plekje vrij) en donderen je dure wagens het trapgat in :? Aan de andere kant, het huis ziet er niet zo groot uit dus misschien ook wel dé oplossing
Afbeelding
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Mijn inziens geen goede oplossing om vitrines boven een trap te hangen. Zo kun je de modellen toch niet meer aandachtig aanschouwen. Je kijkt alleen maar onder de models in van een afstand.
Ook als je de modellen zou willen laten bekijken door belangstellenden (bezoek enz..) lijkt mij dat moeilijk, of je moet ze al laten klimmen langs een ladder op. :roll: Lijkt mij sowieso geen veilige oplossing. Ik zie het uiteinde van de ladder al door de ruiten schieten. Maar niet te spreken als je ook nog van de ladder naar beneden donderd. Misschien de hele kast achter je aan. Ik moet er niet aan denken. :doh:
///M Power

Bericht door ///M Power »

Die zag ik gisteren ook al op dat forum, wel heel mooi :thump_up: Maar als je nu een auto wil bekijken dan moet je boven aan de trap gaan zitten ofzo :? Niet erg handig naar mijn mening... Ze (was een vrouw.....) heeft wel de halve (hele?) Mclaren verzameling van Ut, voor hoeveel gaan die straatversies van de Gtr eigenlijk (helemaal rechtsonderin, die zwarte, kan er misschien eentje kopen...)
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik vind het een schitterend idee.
En het staat absoluut helemaal niet verkeerd :thump_up:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

vind het idee leuk, maar zoals al eerder werd genoemd.. niet echt de ideale plaats om je modellen goed te bekijken! Maar ja.. als je geen plaats meer in huis hebt, moet je weleens wat uitvinden om toch ruimte te maken!

En qua afstoffen valt wel mee, ze zijn stofdicht..
Afbeelding
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ik heb op die manier wel eens modelboten boven het trappegat gehangen, maar die waren niet stofdicht....
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

dat was zeker een hele klus om die boten 1 keer in de zoveel tijd af te stoffen.. Want aan modelboten zitten veel kieren, gaatjes enz enz... lijkt mij!
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dit is een typisch engels huis, die hebben allemaal van die smalle trappetjes naar boven. Het is idd niet veilig om daar je vitrine met kostbare modellen neer te hangen. Die kasten zouden maar eens naar beneden kunnen vallen met dat glas en zo. :thump_down: :thump_down:
Afbeelding
Plaats reactie