Stel je hier even voor
och Heer inderdaad!F40F50ENZO schreef:Over modelauto's lezen, maakt mij ook een beetje gek en hebberig. Je ziet hiet teveel mooie dingen langs komen...
Mijn verlanglijst is al vertien-voudigd!
Mijn score count van modellen is nu zo'n 2 per maand, dus komt wel goed:)
En bedankt voor het welkom!
@Joost; Thanks!
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
...and some have greatness thrust upon them"
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
- Rubberduck
- Contacteer:
Naam: Brendan
Nickname: hehe Rubberduck <= waarom: geen idee!
Leeftijd: 17
Hobby: Tja, Modelauto's 1:18, Auto's 1:1, Tennis, PS2, PSP (PS3 ook heb ik hem nog niet), Fotografie en nog wel een paar.
Sport: Tennis zat ook nog op Honkbal (blijft een geweldige sport)
Modelauto's: Vooral 1:18 en dan wel wat kwaliteit in de auto het gaat bij mij niet echt om het verzamelen van zoveel mogelijk maar meer "van die auto zou ik wel willen hebben, en dan ervoor kijken". En dan vooral de merken Kyosho, AutoArt enz.
Dat was het wel zo'n beetje...
Nickname: hehe Rubberduck <= waarom: geen idee!
Leeftijd: 17
Hobby: Tja, Modelauto's 1:18, Auto's 1:1, Tennis, PS2, PSP (PS3 ook heb ik hem nog niet), Fotografie en nog wel een paar.
Sport: Tennis zat ook nog op Honkbal (blijft een geweldige sport)
Modelauto's: Vooral 1:18 en dan wel wat kwaliteit in de auto het gaat bij mij niet echt om het verzamelen van zoveel mogelijk maar meer "van die auto zou ik wel willen hebben, en dan ervoor kijken". En dan vooral de merken Kyosho, AutoArt enz.
Dat was het wel zo'n beetje...
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
-
- Rubberduck
- Contacteer:
tja ik had hem eerst wel besteld ja, maar heb mijn bestelling af laten zeggen ik vind dat er niet van die hele leuke games op komen tijdens de release! Ik wacht wel tot november wanneer Assassin's Creed, GTA 4, Gran Turismo HD en waarschijnlijk DTM Race Driver 4 uitkomen. En dat is een mooie periode net voor sinterklaas dus wordt ie goedkoper en komen er waarschijnlijk van die aanbiedingen!
Maar ben nu van plan nieuwe foto camera te kopen: Heb de keuze uit een Canon EOS 400D, Olympus E500 en nog een Nikon D40! Maar veel geld dus lastige keuze!
Maar ben nu van plan nieuwe foto camera te kopen: Heb de keuze uit een Canon EOS 400D, Olympus E500 en nog een Nikon D40! Maar veel geld dus lastige keuze!
- Rubberduck
- Contacteer:
-