InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*
-
- Banned
Ik zag het in de thread
Weer een setje erbij, alleen ik kan nergens meer die enkele verpakkingen vinden laat staan die dubbele
Die onderdelen zaak hier vlakbij heeft er nog wel een paar maar die heb ik allemaal al, en de Intertoys die zaterdag ochtend een volledig nieuwe voorraad Cars dingen op de schappen had staan heeft ook niets meer.
Ik vind het inderdaad een mooi en goed verzorgd boek met veel mooie foto's, goede teksten en van iedere auto staat er ook een apart stukje in met een beetje info over het team, de auto en een paar foto's, dus ik kan het boek zeker aanbevelen. DVD moet ik nog kijken maar die zal vast ook wel top zijn.

Arjen,ViperArry schreef:Willem,
Is het boek mooi?
Ik twijfel om er eentje aan te schaffen.....
Ik vind het inderdaad een mooi en goed verzorgd boek met veel mooie foto's, goede teksten en van iedere auto staat er ook een apart stukje in met een beetje info over het team, de auto en een paar foto's, dus ik kan het boek zeker aanbevelen. DVD moet ik nog kijken maar die zal vast ook wel top zijn.
-
- Banned
Vandaag EINDELIJK weer eens een paar Cars figuurtjes kunnen vinden nadat het wel leek of het aanbod volledig uitgedroogd was hier in de buurt
Intertoys Venlo had een hele berg Supercharged verpakkingen binnen gekregen, en degenen die mee mochten waren Guido & Luigi in Ferrari tenue evenals Mike & Sulley. Mn pa vond het eerste duo er best grappig uit zien
Even later bij de wat professionelere modellenzaak binnen gewandeld en de laatste 1:43 Minichamps Viper GTS-R's meegenomen die ze nog hadden.

Even later bij de wat professionelere modellenzaak binnen gewandeld en de laatste 1:43 Minichamps Viper GTS-R's meegenomen die ze nog hadden.

-
- Banned
Dan ga maar eens vlug kijken bij de Blokker in Venray of de Intertoys in Venlo want daar hebben ze bergen Supercharged verpakkingen en meerdere dubbele ook nogRicardo schreef:Mooie aanwinsten weer idd. Volgens mij moet Tamara ook nog de Cars modellen hebben van Monster & Co

Toegevoegd na 9 minuten:
Vanmiddag zoals hierboven al vermeld even bij de lokale Blokker binnen gelopen om eigenlijk alleen naar wat films te kijken die in de aanbieding waren, loop ik op een instinctieve ingeving toch naar de speelgoed afdeling en ja hoor.. BINGO

Heb eindelijk na lange tijd weer een paar enkelverpakkingen van diverse leuke Cars karakters (dit keer Supercharged) mee kunnen nemen onder luid protest van moeders

Flo & Ramone duopack, Leakless, Wingo, Radiator Springs McQueen in Nascar trim, Fabulous Hudson Hornet en gele Ramone. Dat roze spaarvarkentje heb ik maar laten hangen anders had ik vermoedelijk oorlog gekregen maarjah zulke zeldzame uitgaves moet ik nou eenmaal subiet snaaien

Krijg ook al serieus ruimtegebrek want Mack heb ik al ergens anders neer moeten zetten en met deze nieuwste aanwinsten komt de ruimte op de DVD speler bomvol te staan.

-
- Banned
-
- Banned
Gister al gehaald maar vandaag pas gepost, ik ben toch maar even terug gegaan omdat ik toch vond dat ook Hamm mee naar huis mocht. Na een hele middag passen, meten en opnieuw rangschikken van iedereen heb ik het met veel moeite voor elkaar gekregen om de ruimte op mijn DVD speler bomvol te krijgen. Er is nu dan ook geen enkel plekkie meer vrij en Mack moet nog steeds op de tv blijven staan
Zal morgen een foto maken en hier neerzetten, ik ga namelijk ook nog verder aan het skai interieurproject van de 1:1 Calibra en daar gaat nogal wat tijd in zitten. Maar met de tips die ik vandaag opgedaan heb bij een zeer enthousiaste stoffeerder hier in de buurt gaat dat zeker goed komen

Zal morgen een foto maken en hier neerzetten, ik ga namelijk ook nog verder aan het skai interieurproject van de 1:1 Calibra en daar gaat nogal wat tijd in zitten. Maar met de tips die ik vandaag opgedaan heb bij een zeer enthousiaste stoffeerder hier in de buurt gaat dat zeker goed komen

-
- Banned
Vandaag kans gehad om een paar foto's te schieten van de nieuwe opstelling, nog maar een stuk of 4 en ik heb deze wave compleet op enkele andere verpakkingen na waardoor ik dubbele zou hebben gehad:

Zal morgen overdag eens kijken of ik de camera van mn pa weer kan lenen zodat ik deze foto's voor wat betere kan vervangen.

Zal morgen overdag eens kijken of ik de camera van mn pa weer kan lenen zodat ik deze foto's voor wat betere kan vervangen.
-
- Banned
-
- Banned
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
super voor je, en dan hop naar de tweede serieInjectTheVenom schreef:Eindelijk kwam ik vandaag weer een nieuwe levering tegen en heb dit keer Blue Mater in Supercharged verpakking kunnen scorenNou hoef ik er echt nog maar een paar te hebben en dan is de verzameling voorlopig compleet. Foto's zullen morgen wel volgen.

-
- Banned
-
- Banned
Jaja ik mag mezelf binnenkort hopelijk (voorlopig) kompleet noemen wat Cars miniaturen betreft
! Kreeg daarnet een pb van een clubgenoot binnen de club van mijn 1:1 auto dat hij McQueen (dirt track) en Nitoaide voor me gevonden heeft. Altijd handig als je zo'n Intertoys store manager binnen de club hebt, moet alleen nog even kijken of ze opgestuurd moeten gaan worden of dat hij ze een keer naar een meeting meeneemt