Droomautoos Schijndel

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Vandaag mijn Exoto mogen ontvangen. Super service van Frank, erg prettig contact. Verder is het model erg goed verpakt en daardoor 100% heelhuids aangekomen. Frank, bedankt!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Gisteren een pakket ontvangen.
Zat een half nmatras is met 3 modelauto's.
Prima, zoals altijd :thump_up: :worshippy:
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Droomauto's Schijndel is een onderneming. Ik denk dat de eigenaar dus handelaar genoemd kan worden. Komt nog bij dat ik als ik het kan hetzelfde probeer. We kopen allemaal wel eens iets te duur, maar zeker hebben we het ook wel beleefd dat we iets kochten voor minder dan het eigenlijk waard is.
Wassink

Bericht door Wassink »

Waarom houdt een winkel er Zo'n waardeloze website op na? Toc jammer, want potentiele klanten vinden er niet wat ze zoeken..
(waaronder ik!). Gemiste kans mijn inziens.
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Wassink schreef:Waarom houdt een winkel er Zo'n waardeloze website op na? Toc jammer, want potentiele klanten vinden er niet wat ze zoeken..
Misschien omdat het geen internetwinkel is :wink:
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Wassink schreef:Waarom houdt een winkel er Zo'n waardeloze website op na? Toc jammer, want potentiele klanten vinden er niet wat ze zoeken..
Als je je daardoor laat afschrikken , vind ik je geen potentiele klant.
Gaat niet om de website maar wat er te koop is en wat er evt geleverd kan worden en dat kan altijd via mail en telefoon. :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
mertun

Bericht door mertun »

andre schreef:[..]

Als je je daardoor laat afschrikken , vind ik je geen potentiele klant.
Gaat niet om de website maar wat er te koop is en wat er evt geleverd kan worden en dat kan altijd via mail en telefoon. :mrgreen:
volledig mee eens...

liever mindere internetpagina, maar altijd een bak koffie en een gezellige avond en dan de modellen voor een leuke prijs,

dan een uitgebreide wegpagina met veel keuze en dan een mindere service....

Naar mijn inzien is Frank goed bezig en heeft hij een goede reputatie met droomautoos !! :thump_up:
buttonfreak
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Wat misschien beter zou kunnen is zeggen wat zijn aanbod is. I.p.v. te zeggen ik heb een 1:18 model van Zus-en-zo van het merk dat-en-dat, dat ie zegt dat ie 1:18 raceauto's verkoopt (bijvoorbeeld).

Iemand die zoekt naar Model X op internet wil hem daar kunnen bestellen. Iemand die iets globaals zoekt wil het meestal in het echt zien.
Wassink

Bericht door Wassink »

Over de website:
Ik zie een website als een visitekaartje,
en als die eerste indruk niet goed is..
Dan kun je naar mijn idee beter geen website hebben, dan een waardeloze.
Ik ga niet in de auto stappen om naar Schijndel te rijden om 'het er op te gokken'omdat dat te ver rijden is naar mijn smaak.
Bij Schuiten had ik een soortgelijke situatie, maar omdat ik daar in de buurt woon ben ik er heen gereden.
Zijn website is ook niet uitnodigend, maar de winkel en de service destemeer.
Ik ben zelf niet van het internet winkelen, ik ga veel liever langs, en bij gelegenheid zal ik dat ook zeker doen bij deze winkel!
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Bracer

Bericht door Bracer »

Deze maand 2 modellen gekocht bij Frank en wederom zeer tevreden :thump_up: Beide in goede staat, zowel doos als model en natuurlijk weer fantastisch verpakt en eentje zelfs persoonlijk afgeleverd :mrgreen:
Toppie!
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ondanks de vertragingen door TNT weer een perfecte aflevering goed, verpakt en top communicatie :thump_up:

Alleen mis ik nog het kopje koffie in de doos :mrgreen: Maar die kom ik misschien wel een keertje ophalen :thump_up:
Kale

Bericht door Kale »

Gisteren een doos met allerlei leuks van Frank's Droomauto's ontvangen.
Op 1 kleine vergissing na (maar dat is inmiddels al weer prima opgelost :thump_up: ) was alles weer prima verzorgd.

Thanks Frank...

Afbeelding
Greetz, Kale
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Zaterdag ben ik ook maar eens naar Schijndel afgereisd.
Had wat moeite om Frank's winkeltje te vinden (hij zit goed verstopt in het garagebedrijf), maar eenmaal binnen.......

Wat had ik toch een geluk dat ik Vipers verzamelde, menig bijzonder model van Porsche, Ferrari en andere modellen kwamen er voorbij....
Als ik die toch verzamelde, dan had ik mezelf helemaal arm gekocht.

Toch, 5 Vipers bij Frank meegenomen die binnenkort weer een nieuwe bestemming krijgen.
Frank, bedankt voor de goede service enne...... ik kom zeker nog een keer bij je langs!

Wel een kleine tip.
Als t nieuwe logo er straks is, plak deze naast de toegangsdeur. Mensen zoals ik vinden t dan net iets makkelijker. :wink:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Weer flink wat chippies mogen ontvangen, tot in de verpakking aan toe, een dikke :thump_up: :worshippy: :dance:
dartrace

droomautoos

Bericht door dartrace »

hoi
mijn ervaring met droomautoos is super
goed en niet duur
echt de moeite waard om er eens langs te gaan en de koffie staat er altijd klaar
als je iets speciaals zoekt kun je bij frank terecht en gaat hij kijken wat hij kan doen voor je ech top

deze winkel krijgt van mij een dikke 10+
Plaats reactie