Droomautoos Schijndel
- hanzjepanzje
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Als je je daardoor laat afschrikken , vind ik je geen potentiele klant.Wassink schreef:Waarom houdt een winkel er Zo'n waardeloze website op na? Toc jammer, want potentiele klanten vinden er niet wat ze zoeken..
(waaronder ik!). Gemiste kans mijn inziens.
Gaat niet om de website maar wat er te koop is en wat er evt geleverd kan worden en dat kan altijd via mail en telefoon.

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
volledig mee eens...andre schreef:[..]
Als je je daardoor laat afschrikken , vind ik je geen potentiele klant.
Gaat niet om de website maar wat er te koop is en wat er evt geleverd kan worden en dat kan altijd via mail en telefoon.
liever mindere internetpagina, maar altijd een bak koffie en een gezellige avond en dan de modellen voor een leuke prijs,
dan een uitgebreide wegpagina met veel keuze en dan een mindere service....
Naar mijn inzien is Frank goed bezig en heeft hij een goede reputatie met droomautoos !!

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Wat misschien beter zou kunnen is zeggen wat zijn aanbod is. I.p.v. te zeggen ik heb een 1:18 model van Zus-en-zo van het merk dat-en-dat, dat ie zegt dat ie 1:18 raceauto's verkoopt (bijvoorbeeld).
Iemand die zoekt naar Model X op internet wil hem daar kunnen bestellen. Iemand die iets globaals zoekt wil het meestal in het echt zien.
Iemand die zoekt naar Model X op internet wil hem daar kunnen bestellen. Iemand die iets globaals zoekt wil het meestal in het echt zien.
Over de website:
Ik zie een website als een visitekaartje,
en als die eerste indruk niet goed is..
Dan kun je naar mijn idee beter geen website hebben, dan een waardeloze.
Ik ga niet in de auto stappen om naar Schijndel te rijden om 'het er op te gokken'omdat dat te ver rijden is naar mijn smaak.
Bij Schuiten had ik een soortgelijke situatie, maar omdat ik daar in de buurt woon ben ik er heen gereden.
Zijn website is ook niet uitnodigend, maar de winkel en de service destemeer.
Ik ben zelf niet van het internet winkelen, ik ga veel liever langs, en bij gelegenheid zal ik dat ook zeker doen bij deze winkel!
Ik zie een website als een visitekaartje,
en als die eerste indruk niet goed is..
Dan kun je naar mijn idee beter geen website hebben, dan een waardeloze.
Ik ga niet in de auto stappen om naar Schijndel te rijden om 'het er op te gokken'omdat dat te ver rijden is naar mijn smaak.
Bij Schuiten had ik een soortgelijke situatie, maar omdat ik daar in de buurt woon ben ik er heen gereden.
Zijn website is ook niet uitnodigend, maar de winkel en de service destemeer.
Ik ben zelf niet van het internet winkelen, ik ga veel liever langs, en bij gelegenheid zal ik dat ook zeker doen bij deze winkel!
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
...and some have greatness thrust upon them"
Zaterdag ben ik ook maar eens naar Schijndel afgereisd.
Had wat moeite om Frank's winkeltje te vinden (hij zit goed verstopt in het garagebedrijf), maar eenmaal binnen.......
Wat had ik toch een geluk dat ik Vipers verzamelde, menig bijzonder model van Porsche, Ferrari en andere modellen kwamen er voorbij....
Als ik die toch verzamelde, dan had ik mezelf helemaal arm gekocht.
Toch, 5 Vipers bij Frank meegenomen die binnenkort weer een nieuwe bestemming krijgen.
Frank, bedankt voor de goede service enne...... ik kom zeker nog een keer bij je langs!
Wel een kleine tip.
Als t nieuwe logo er straks is, plak deze naast de toegangsdeur. Mensen zoals ik vinden t dan net iets makkelijker.
Had wat moeite om Frank's winkeltje te vinden (hij zit goed verstopt in het garagebedrijf), maar eenmaal binnen.......
Wat had ik toch een geluk dat ik Vipers verzamelde, menig bijzonder model van Porsche, Ferrari en andere modellen kwamen er voorbij....
Als ik die toch verzamelde, dan had ik mezelf helemaal arm gekocht.
Toch, 5 Vipers bij Frank meegenomen die binnenkort weer een nieuwe bestemming krijgen.
Frank, bedankt voor de goede service enne...... ik kom zeker nog een keer bij je langs!
Wel een kleine tip.
Als t nieuwe logo er straks is, plak deze naast de toegangsdeur. Mensen zoals ik vinden t dan net iets makkelijker.

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
droomautoos
hoi
mijn ervaring met droomautoos is super
goed en niet duur
echt de moeite waard om er eens langs te gaan en de koffie staat er altijd klaar
als je iets speciaals zoekt kun je bij frank terecht en gaat hij kijken wat hij kan doen voor je ech top
deze winkel krijgt van mij een dikke 10+
mijn ervaring met droomautoos is super
goed en niet duur
echt de moeite waard om er eens langs te gaan en de koffie staat er altijd klaar
als je iets speciaals zoekt kun je bij frank terecht en gaat hij kijken wat hij kan doen voor je ech top
deze winkel krijgt van mij een dikke 10+