Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ik kan alleen maar veel van het voorgaande bevestigen.
Die mensen verstaan hun job.
Correct opgevolgd en e-mails beantwoord.
Snelle en degelijke levering - perfect verpakt.
En als toegift enkele mooie catalogi.
Tot binnenkort
Ik heb hier na een tip van Harm-Jan mijn 1:18 Lamborghini Murcielago besteld:
*Dinsdag 29 mei: na 20.00 uur besteld, met de credit card, nog diezelfde avond (!!) een persoonlijke mail dat het bedrag was afgeschreven en dat de auto dus nog in stock was en dat nog diezelfde avond (kan dat?) verzonden zou worden
Mijn ervaring met Modelissimo is heel positief. Een bestelling geplaatst en na twee dagen werd mijn pakket al afgeleverd. Wat me wel soms opvalt bij Modelissimo is dat modelauto’s die “on sale” zijn, soms verdwijnen, om dan enkele dagen later terug te verschijnen maar dan 5 à 10 euro duurder.
Sad Rebel schreef:Mijn ervaring met Modelissimo is heel positief. Een bestelling geplaatst en na twee dagen werd mijn pakket al afgeleverd. Wat me wel soms opvalt bij Modelissimo is dat modelauto’s die “on sale” zijn, soms verdwijnen, om dan enkele dagen later terug te verschijnen maar dan 5 à 10 euro duurder.
Dit is me inderdaad ook al een paar keer opgevallen, en steeds heb ik weer spijt dat ik ze niet in eerste instantie heb besteld .
Altijd al goede ervaringen gehad met Modelissimo.
Zeer goede onlinewinkel.
Heb ze er ook complimenten over gegeven in Le-Mans voor hun service. Heb aan hun stand dan ook weer 2 wagentjes gekocht, identieke prijs in de shop als online
Voor mij ver uit de duidelijkste site van alle webshops.
Duidelijke foto's, overzichtelijk, beantwoorden eventuele vragen zeer snel..
Bezoek ik toch een 2 a 3 tal keer per week om op de hoogte te zijn welke modellen nu te koop zijn..
Vroeger toch ook wel redelijk wat besteld.
Nu was het wel een hele tijd geleden omdat bij hen er nog 10 euro verzending bij komt en er dan nauwelijks tot geen verschil meer is of ik bij hen koop of bij de andere verkoper waar ik bij ga en dan verkies ik toch persoonlijk iets kopen dan via internet ( waar er altijd de kans is dat het pakketje niet aankomt of er iets verkeerd geleverd word )
Timo911 schreef:Voor mij ver uit de duidelijkste site van alle webshops.
Duidelijke foto's, overzichtelijk, beantwoorden eventuele vragen zeer snel..
Bezoek ik toch een 2 a 3 tal keer per week om op de hoogte te zijn welke modellen nu te koop zijn..
Vroeger toch ook wel redelijk wat besteld.
Nu was het wel een hele tijd geleden omdat bij hen er nog 10 euro verzending bij komt en er dan nauwelijks tot geen verschil meer is of ik bij hen koop of bij de andere verkoper waar ik bij ga en dan verkies ik toch persoonlijk iets kopen dan via internet ( waar er altijd de kans is dat het pakketje niet aankomt of er iets verkeerd geleverd word )
Wat off topic misschien, maar toch. Beste Timo, mag ik vragen waar jij een verkoper hebt gevonden die qua prijzen vergelijkbaar is met Modelissimo. Omdat deze Duitse vrienden toch scherpe prijzen hanteren.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Wat off topic misschien, maar toch. Beste Timo, mag ik vragen waar jij een verkoper hebt gevonden die qua prijzen vergelijkbaar is met Modelissimo. Omdat deze Duitse vrienden toch scherpe prijzen hanteren.
dat vraag ik mij ook wel af ja, ik ben nog geen shop tegengekomen waar je een Fxx schumacher goedkoper kan kopen, of een exoto ferrari