Het vierde deel alweer van de fotowedstrijd en omdat ik de winnaar was van de vorige, mag ik nu het onderwerp bepalen.
Voorwoord:
De wedstrijd zal 2 weken duren en het stemmen zal 1 week duren, de prijs voor de winnaar is dat hij/zij het nieuwe onderwerp mag bepalen.
Thema:
Het thema van deze editie is: Close-up, kruip dicht op je model en laat de mooiste details zien. Als extra regel voor een closeup stel ik dat je geen gehele auto mag laten zien. Voor de mensen die een goede (lees: geen Trust) camera hebben: vergeet de macro knop niet!

Voorbeeldfoto:

Regels:
-Alleen zelfgemaakte foto's
-Foto's niet groter dan 640x480.
-Maximaal 1 inzending per persoon.
-Veranderen en meerdere pogingen laten zien is in orde, zorg er echter voor dat bij het sluiten van de markt je definitieve inzending de enige is die in dit topic staat, dat voorkomt verwarring!
-Het liefst een recente foto, maar als je een oude foto hebt die perfect bij het thema past mag dat ook..
-Geen bewerkte foto's (kleine bewerkingen als bijsnijden en veranderen van contrast e.d. mag natuurlijk wel)
-Alleen modelauto's, dus geen tractoren vliegtuigen brommers en scooters
-Alle schalen welkom, behalve 1:1.
Inleverdatum:
-De uiterste inleverdatum is zaterdag 10 maart 2007, om 20.00.
-Het stemtopic wordt dan aangemaakt met alle inzendingen tot dan toe. Heb je later nog een bijdrage: helaas! Het stemmen is voor iedereen mogelijk en duurt 1 week, dus tot 17 maart. Dan zal ook de winnaar bekend worden gemaakt die dan een nieuw topic mag gaan aanmaken met een nieuw onderwerp.
Veel plezier en schiet ze!