Kwaliteit of Kwantiteit
Zoals de meeste al weten spaar ik alleen Minichamps modellen. Dit is ingegeven door het feit dat zij veruit de grootste collectie Minardi modellen hebben uitgebracht. Ik heb ook alle ONYX Minardi modellen in bezit gehad, maar deze heb ik allemaal van de hand gedaan daar ik de kwaliteit beroerd vind. Qua kwaliteit blijf ik Minichamps trouw, daar ik ook probeer om diverse verzamellijnen compleet te krijgen. Als ik ook bijvoorbeeld Spark Dutch Drivers ga verzamelen dan is het einde zoek...Ik vind het belangrijker om verzamelingen compleet te hebben dan om zoveel mogelijk te sparen...
Forza Minardi...Forza Minichamps...

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
-
- Banned
Ik ben nieuw hier, maar wil op dit onderwerp ook graag even mijn visie kwijt.
Ik denk dat kwaliteit voor iedereen eigenlijk de onbetwiste nummer 1 is. Iedereen wil volgens mij toch wel het voor hem/haar mooist mogelijke model hebben. Alleen zal de een kwaliteit anders beoordelen dan iemand anders. Ik bedoel maar zo, waar is de grens waar "kwaliteit" ophoud.
Voor mijzelf staat kwaliteit voorop, alleen telt ook kwantiteit mee omdat ik in mijn hoofd heb zitten om van ieder uitgebracht model Volkswagen minstens één exemplaar in bezit te hebben/krijgen.
Dan kom je soms op een punt te staan waar je een gewenst model gewoon niet kunt krijgen in een gewenste kwaliteit. Dan moet ik toch een keuze maken om ook dat model (van mindere kwaliteit) wel in de verzameling op te nemen.
Ik denk dat kwaliteit voor iedereen eigenlijk de onbetwiste nummer 1 is. Iedereen wil volgens mij toch wel het voor hem/haar mooist mogelijke model hebben. Alleen zal de een kwaliteit anders beoordelen dan iemand anders. Ik bedoel maar zo, waar is de grens waar "kwaliteit" ophoud.
Voor mijzelf staat kwaliteit voorop, alleen telt ook kwantiteit mee omdat ik in mijn hoofd heb zitten om van ieder uitgebracht model Volkswagen minstens één exemplaar in bezit te hebben/krijgen.
Dan kom je soms op een punt te staan waar je een gewenst model gewoon niet kunt krijgen in een gewenste kwaliteit. Dan moet ik toch een keuze maken om ook dat model (van mindere kwaliteit) wel in de verzameling op te nemen.
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Uiteraard prefereer ik de kwaliteit (in mijn geval Minichamps, Red Line, Spark etc). Maar ben ook dolblij met de vele Brumms en Solido's die mijn verzameling maken tot wat 'ie is.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Komen steeds meer Volkswagens uit, ook van de oudere. Ik denk dat je binnen een paar jaar vrijwel elk model in een kwalitatief goede uitvoering kan krijgen. Toch zijn het soms de auto's waarvan men zegt dat de kwaliteit niet zo goed is, dat die bepaalde dingen in het model hebben die de duurdere niet hebben. Ik ben het dus met je eens wanneer je zegt "waar houdt kwaliteit op"Jelle schreef:Ik ben nieuw hier, maar wil op dit onderwerp ook graag even mijn visie kwijt.
- Giovanni Agnelli
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer: