Te koop sectie 1 topic per lid

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Te koop sectie 1 topic per lid

Bericht door Ricardo »

Misschien ook een idee om in het te koop gedeelte maximaal 1 topic per lid toe te staan net als bij de privecollecties.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Goed idee. Wordt het wat geordender van denk ik! :thump_up:
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Goed plan!
Tim

Bericht door Tim »

Goed plan, mits de template dan ook wat werkbaarder word gemaakt.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

sterk plan :thump_up:
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Dan kan ik al raden naar de volgende vraag... 'Kan het veld om de titel te encoderen niet wat groter gemaakt worden want ik krijg er alles niet omschreven?"
1 topic per lid gaat volgens mij het overizcht niet vergroten. Integendeel. Ge riskeert dat ge in de pagina's moet beginnen scrollen om te zien of er iets attractiefs bijzit (dat nog steeds te koop is) ...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Diciotto schreef:Dan kan ik al raden naar de volgende vraag... 'Kan het veld om de titel te encoderen niet wat groter gemaakt worden want ik krijg er alles niet omschreven?"
1 topic per lid gaat volgens mij het overizcht niet vergroten. Integendeel. Ge riskeert dat ge in de pagina's moet beginnen scrollen om te zien of er iets attractiefs bijzit (dat nog steeds te koop is) ...
Lijkt me toch dat de verkoper dat zelf in z'n eerste topic kan aanpassen en dus actueel houdt :mrgreen:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Wat is het probleem met de huidige opzet dan? Want dat lees ik nog niet helemaal, behalve dat het dan wat geordender zou zijn.

Maar volgens mij maakt dat weinig uit. Als je zoiets op Marktplaats zou toepassen wordt het ook niet meer geordend.
Eerder minder overzichtelijk omdat de titel het bericht niet helemaal meer dekt.

Dan krijg je de hele tijd "diverse modellen te koop" in plaats van specifieke titels.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Schumi28 schreef:Wat is het probleem met de huidige opzet dan? Want dat lees ik nog niet helemaal, behalve dat het dan wat geordender zou zijn.

Maar volgens mij maakt dat weinig uit. Als je zoiets op Marktplaats zou toepassen wordt het ook niet meer geordend.
Eerder minder overzichtelijk omdat de titel het bericht niet helemaal meer dekt.

Dan krijg je de hele tijd "diverse modellen te koop" in plaats van specifieke titels.
Persoonlijk zoek ik op Marktplaats altijd op 1 zoekwoord bv Autoart en klik bij een adverteerder altijd op meer advertenties, dan krijg je een mooi overzicht met wat degene te koop heeft. Sommige leden hebben hier meerdere topics en moet ik dus alle topics bekijken om te zien of er wat leuks bij zit. (want meestal zegt de titel ook niet veel) met de nieuwe opzet zou je dit zo in 1 oog opslag kunnen zien. Ik kom erop omdat ze dit namelijk ook hanteren bij dvd.nl en moet zeggen dat ik het persoonlijk veel overzichtelijker en makkelijker vind werken. Maar dat is uiteraard mijn bescheiden mening :mrgreen:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Vind het prima zoals het is :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Ricardo schreef:
Persoonlijk zoek ik op Marktplaats altijd op 1 zoekwoord bv Autoart en klik bij een adverteerder altijd op meer advertenties, dan krijg je een mooi overzicht met wat degene te koop heeft. Sommige leden hebben hier meerdere topics en moet ik dus alle topics bekijken om te zien of er wat leuks bij zit. (want meestal zegt de titel ook niet veel) met de nieuwe opzet zou je dit zo in 1 oog opslag kunnen zien. Ik kom erop omdat ze dit namelijk ook hanteren bij dvd.nl en moet zeggen dat ik het persoonlijk veel overzichtelijker en makkelijker vind werken. Maar dat is uiteraard mijn bescheiden mening :mrgreen:
Maar MAF is toch geen Marktplaats en/of dvd.nl waar dagelijks duizenden artikelen worden verkocht. Om de koop sectie nou speciaal aan te passen, omdat wel eens een enkeling vaker wat te koop aanbiedt, hoeft voor mij persoonlijk niet. Zoals het nu is vind ik het goed.
MAF hoeft voor mij geen verkoopsite zoals Marktplaats te worden. (ik denk, dat dit ook nooit zal gebeuren :D )
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Jongens jongens, wat een discussie, en waar gaat het over?

Hoe vaak komt het voor dat iemand 2 topics aanmaakt in het te koop gedeelte?

Ik vind het een goede verbetering om 1 topic aan te maken per lid, alleen al omdat je zo zelf meer bezig bent met het beheren van je te koop topic.....
En, het aantal topics beperkt blijft waardoor de moderators weer minder werk hebben.

Daar hoeven we toch geen moeilijk verhaal van te maken?

Iedereen zorgt zelf voor zijn eigen topic en zorgt dat ie de spullen verkoopt die ie wil verkopen. Als ie een slechte topicnaam heeft verkoopt ie het minder snel dan iemand die m geweldig aanprijst in de titel.
:D
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Ik ben wel voor.

Ik zou het ook wel goed vinden als de optie voor reageeren uit gezet wordt.

nu zie je steeds:

* hoe veel wil je ervoor.
* je hebt PB
* wouw mooie wagen die wou ik wel
* zo he, toevallig dat je je citroëns weg doet als er net een nieuwe citroën gek bij is.

Je wilt iets verkopen en het hoeft geen slow chat topic te worden.

Als je een bod wilt doen, of een vraag hebt, kun je dat denk ik beter via de PB doen.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Harm-Jan schreef:Ik zou het ook wel goed vinden als de optie voor reageeren uit gezet wordt.

nu zie je steeds:

* hoe veel wil je ervoor.
* je hebt PB
* wouw mooie wagen die wou ik wel
* zo he, toevallig dat je je citroëns weg doet als er net een nieuwe citroën gek bij is.

Je wilt iets verkopen en het hoeft geen slow chat topic te worden.

Als je een bod wilt doen, of een vraag hebt, kun je dat denk ik beter via de PB doen.
Ben ik het ook helemaal mee eens :thump_up: Want sommige reacties leiden niet naar Rome :mrgreen:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Ik vind het prima gaan zo, lekker laten.

En die reacties hou je toch niet tegen. Gewoon niet aan storen! :mrgreen:
Plaats reactie