Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Valt reuze mee. Als je dan toch iemand iets onzinnigs wilt horen schreeuwen om het spannend te krijgen zet dan een Punk cdtje er bij aan. Mannen van Sporza praten vrij monotoon maar hebben inhoudelijk meer te melden en vaker gelijk. 90% van het commentaar van Mol is universeel onder elke race te plakken.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Markopolo schreef:
Mag ik even weten waarneer (dus welk tijdstip) jullie naar de F1 gekeken hebben
live natuurlijk om 3h45 op canvas geen reclame wel bar slecht commentaar en ook zaterdag live gekeken voor de pole maar dan op de rtbf la une ook om 3h45 zo hoort dat te gaan als je echt fan bent van de formule 1 en je neemt dan ook nog eens alles op voor het archief
Ook ik om 3:45 gekeken. Was voor men wekker wakker om 3:15. Waarom heb ik dat ding ? Wedstrijd viel wat tegen voor mij. Niet veel spanning. Kovalainen was alles behalve goed , ze zeiden dat hij zo goed was. Hoop dat volgende race een leuke word. De commentaar op Canvas viel mee. Is toch beter dan het wielrennen op Ned2 of 1 of 3 ! Daar val je pas van in slaap.
Ik had m'n wekker ook gezet om 3:45 en ook uitgezet, het duurde me een uur om te realiseren waarom dat ding ook alweer afging... Toen dus maar de herhaling gekeken.
Ik moet zeggen dat de reclames irri zijn, maar het had ook nog veel erger (fullscreen) kunnen zijn. Voor de rest vind ik het er redelijk op vooruit gegaan, veel meer beelden live vanaf de pits en grid en Kalff stelt tenminste nog enigszins interessante vragen.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Markopolo schreef:Mag ik even weten waarneer (dus welk tijdstip) jullie naar de F1 gekeken hebben
Niet 's nachts, zo zot ben ik er niet maar van, maar in de voormiddag.
Zap normaal altijd van TF1 naar RTBF en terug.
Dat Canvas-commentaar is slecht voor m'ne bloeddruk...
Niet 's nachts, zo zot ben ik er niet maar van, maar in de voormiddag.
Zap normaal altijd van TF1 naar RTBF en terug.
Dat Canvas-commentaar is slecht voor m'ne bloeddruk...
inderdaad maar de reclame op de rtbf is dat nog meer hoe kort het ook mag zijn ,trouwens gek dat je geen reclame ziet bij de pole maar wel bij de race