Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
!!!
Mooi gelukt zeg, maar wat een gruwelijke combi op een ferrari. Die velgen met rood.
Re: !!!
is wat je noemt een Amerikaanse combinatiePeter Parker schreef:Mooi gelukt zeg, maar wat een gruwelijke combi op een ferrari. Die velgen met rood.

Lijkt zo makkelijk allemaal als je de foto's bekijkt. weer een super resultaat, Matt

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Re: !!!
Goed gezien Vincenzo.vivado ferrari collection schreef:Die wil ik ook! Hij is echt super! De Donorauto,is van Ixo,toch?

Maar makkelijk was het niet. Vooral de rood, wit, blauwe bies die over de motorkap zit. Deze liep door over de koelsleuven en dat zag er werkelijk NIET uit. Het gepiel om deze weer zichtbaar te maken viel behoorlijk tegen. Ook de BBR decals waren behoorlijk stug, er was dan ook flink wat weekmaker (Micro-Sol) voor nodig om ze mooi over de rondingen te laten aansluiten.jonnoT schreef: Lijkt zo makkelijk allemaal als je de foto's bekijkt. weer een super resultaat, Matt![]()
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Net dat ik dacht dat de ombouw modellen even niet mooier konden worden kom je met dit op de proppen. Hij is weer prachtig Matt. 

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hee Matt,
Das weer een schitternde ombouw. Ik kan me voorstellen dat je hier trots op bent!
Al kan ik me ook wel voorstellen dat de kleurenkombinatie niet bij iedereen in de smaak valt
Maar ja de wagen heeft in het echt zo gereden dus dan moet het model ook zo zijn.
Schitterend!!
-Gerben-
Das weer een schitternde ombouw. Ik kan me voorstellen dat je hier trots op bent!
Al kan ik me ook wel voorstellen dat de kleurenkombinatie niet bij iedereen in de smaak valt

Maar ja de wagen heeft in het echt zo gereden dus dan moet het model ook zo zijn.
Schitterend!!
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
De eerste is een (1:43 Minichamps) model wat al een heel tijdje op de plank lag om aangepast te worden.
Het is de Viper GTS-R van Patrick Huisman uit Le Mans 1998. Helaas een DNF.

De tweede is een 1:43 Reanult Megane van Bernhard Ten Brinke uit de Renault Megane Trophy 2006.
Het is werkelijk een schittend model, maar jammer genoeg niet helemaal conform de waarheid. Sommige dingen heb ik gelukkig aan kunnen passen. Op het model missen namelijk alle "ELF" logo's onder bij de skirts. Deze heb ik alsnog bijgemaakt. Ook is de achterspoiler zwart terwijl deze zilver/gijs met een oranje bies moet zijn. Ook dit is aangepast. Jammer genoeg heb ik nog geen oplossing gevonden voor de steun van de achterspoiler. Deze wijkt ook af.
Maar al met al is hij voorlopig aanvaadbaar voor mij.

p.s.
en voor ik het vergeet, ook op het voorspatbord missen nog twee decals,....maar welke.?
Het is de Viper GTS-R van Patrick Huisman uit Le Mans 1998. Helaas een DNF.

De tweede is een 1:43 Reanult Megane van Bernhard Ten Brinke uit de Renault Megane Trophy 2006.
Het is werkelijk een schittend model, maar jammer genoeg niet helemaal conform de waarheid. Sommige dingen heb ik gelukkig aan kunnen passen. Op het model missen namelijk alle "ELF" logo's onder bij de skirts. Deze heb ik alsnog bijgemaakt. Ook is de achterspoiler zwart terwijl deze zilver/gijs met een oranje bies moet zijn. Ook dit is aangepast. Jammer genoeg heb ik nog geen oplossing gevonden voor de steun van de achterspoiler. Deze wijkt ook af.
Maar al met al is hij voorlopig aanvaadbaar voor mij.

p.s.
en voor ik het vergeet, ook op het voorspatbord missen nog twee decals,....maar welke.?
Carpe Diem